Jubletråden

Jubler for at dagen snart er over, ikke noe tegn til sterk blødning enda, og at det er så mange gode og støttende folk her inne når bekymringene raser på! <3 Sees i morgen!
 
Jubler for at jeg orka å lage en skikkelig middag i dag uten å bli dårlig! Og for en powernap på sofaen vedsidenav min kjære!
 
Jubler for at forkjølelsen endelig har sluppet, at jeg kom meg på trening og for at jeg endelig er uke 10+ 0 i dag! :joyful::joyful:
 
Jubler for 6+0 i dag! :Heartred
 
Av og til blir jeg litt sånn: "Herre Gud! Det vokser et annet menneske inni meg! Dette er jo helt rått!" :smiley-bounce016
 
Jubler for at vekta står på stedet hvil siden 1.9! Trodde jeg hadde gått opp 2-3 kg med den magen jeg har fått de siste dagene. Ikke misforstå, jeg er ikke en av de som prøver å slanke meg i svangerskapet, eller ha minst mulig mage... men blir det som sist får jeg en GIGA mage, og all vekt på magen... Og det er fryktelig tungt for kroppen, ikke minst ryggen.
 
Jubler for sprellende bamsemums på ultralyd i dag 10+1:Heartred:Heartred
 
Jubler også for at det faktisk er noe med gode hjerteslag i magen min :Heartred Første tul i dag og det var noe der laughing6
 
Jubler for at jeg endelig har fortalt sjefen om graviditeten, og jeg føler meg ett tonn lettere!!
 
Jubler for at jeg er inn i min 12 uke, og kjenner det jobbes fælt der inne :excited001
 
Jubler for 7+2 i dag og at jeg har fått time til samtale hos jordmor i dag! Det blir spennende å møte henne - og håper hun har litt bedre tid enn fastlegen min :Heartred
 
Back
Topp