Jubletråden

Jubler for nok en vellykket ultralyd 9+5 :Heartred:talk017
Bare å vente til jeg får møte bønna igjen neste uke:love7

Jeg jubler for andre trimester !:woot::excited001:happy093.

Jubler for første (foreløpig, bank i bordet) dagen på over 6-7 uker uten oppkast og for take away på vei for å feire :laughing002 Så deilig med masse energi i dag, og endelig litt overskudd :dance018

Last edited:
Jubler for at det snart er på tide å legge seg, såå trett! :hilarious:

Jublar for at det er ferie frå neste fredag av. 9 arbeidsdagar igjen! :joyful:

Jubler for en fantastisk jordmortime :) så deilig å endelig snakke om denne graviditeten. Nå begynner det å bli litt mer virkelig. Hun fant hjertelyd med doppler med en gang og jeg gleder meg til fortsettelsen. Har også hatt min 4 TUL alt så perfekt ut og Porsgrunn mener jeg nå er i kategorien for et normalt svangerskap. Trodde selv jeg var 10+5, men Porsgrunn mente 11 :p

Jubler for en fantastisk jordmortime :) så deilig å endelig snakke om denne graviditeten. Nå begynner det å bli litt mer virkelig. Hun fant hjertelyd med doppler med en gang og jeg gleder meg til fortsettelsen. Har også hatt min 4 TUL alt så perfekt ut og Porsgrunn mener jeg nå er i kategorien for et normalt svangerskap. Trodde selv jeg var 10+5, men Porsgrunn mente 11 :p
Å så deilig ! Gratulerer så mye ❤️❤️

Jubler for at jeg fortsatt er gravid. (14+3). Var så redd for SA i starten, men uroen roet seg etter uke 12❤️

Jubler for å være ferdig med uke 11 og for å starte på uke 12 ❤️ Og for at nyheten er delt og jeg slipper all «lyvingen»

Back
Topp