Jubletråden

Så fantastisk :love017 gleder meg så til å kjenne liv ! Jeg har faktisk kjent noe de siste dagene som minner meg veldig om de første tegnene til liv sist. Men tror nok det er for tidlig og noe annet jeg kjenner :rolleyes::hilarious:
Har aldri kjent det før, men dette var veldig spesielt! Kjentes ut som at noen knipset meg lett fra innsiden og på samme plass flere ganger! Var helt fantastisk! :love7:love7
 
Jubler for 16+0 idag, størrelse med en pære ❤:joyful:
 
Har aldri kjent det før, men dette var veldig spesielt! Kjentes ut som at noen knipset meg lett fra innsiden og på samme plass flere ganger! Var helt fantastisk! :love7:love7
Hvor langt var du på vei første gang du kjente det? Husker det var så betryggende å kjenne liv :Heartred mener jeg var i uke 15 ca. sist!
 
Hvor langt var du på vei første gang du kjente det? Husker det var så betryggende å kjenne liv :Heartred mener jeg var i uke 15 ca. sist!
Igår var første gang, og dette er første barn så 15+6 :joyful:
 
Jubler over å ha kommet til uke 13 og fosteret er like stort som en sitron :smiley-bounce016
 
:HeartredJubler for nok en ul 13+4 og at vi har en gutt i magen:Heartred nå fortalte vi det til guttungen og fikk tilbake, får bare håpe han ikke dør. Så nå kan vi ikke skjule det mer og fortsetter å krysse fingrene :wav
 
Back
Topp