Jubletråden

Jubler for en superkoselig dag med søsteren og niese i skogen idag! Og mannen som lot meg sove i bilen på vei hjem ❤

Jubler for uke 15 i dag, og for at med den nye tilretteleggingen føler jeg at jeg endelig har energi til å være meg selv, være mamma og være kone. Det er utrulig godt :joyful:

Jubler for uke 15 i dag, og for at med den nye tilretteleggingen føler jeg at jeg endelig har energi til å være meg selv, være mamma og være kone. Det er utrulig godt :joyful:

Jubler for kjempe koselig gender reveal i dag :love7 Eller som svigerinna mi kalte det: Kjønnsfest! Syns jeg ser ungene våre fortelle i bhg at de har vært på kjønnsfest :hilarious::hilarious::hilarious:

Jubler for kjempe koselig gender reveal i dag :love7 Eller som svigerinna mi kalte det: Kjønnsfest! Syns jeg ser ungene våre fortelle i bhg at de har vært på kjønnsfest :hilarious::hilarious::hilarious:
Tok du bilde av kaka? ❤

Jubler for at jeg har arvet masse fint etter barna til ei venninne i dag, blant annet ei nydelig vugge :Heartred

Jubler for negativ covid test :joyful:
Og jubler for bryllupsdag :joyful:

Var og tok duo test for drøye 2 uker siden. Fikk svar i posten i dag, og det er jo til å juble litt for. 99,6% sikkert at baby ikke har noen form for trisomi. ♥️

Jubler for at jeg kjente liv tydelig for første gang idag :love7

Jubler for at jeg kjente liv tydelig for første gang idag :love7
Så fantastisk :love017 gleder meg så til å kjenne liv ! Jeg har faktisk kjent noe de siste dagene som minner meg veldig om de første tegnene til liv sist. Men tror nok det er for tidlig og noe annet jeg kjenner :rolleyes::hilarious:

Back
Topp