Jubletråden

Jubler for at jordmora var superkoselig og jeg følte meg godt ivaretatt, hørt og sett der :Heartred Det var fint!
 
Jubler for vellykket TUL i dag, 11+0. Fikk se en aktiv krabat som ble målt til 45mm / 11w2d. Begynner å tro at dette går veien nå :Heartred
 
Jubler for vellykket TUL i dag, 8+3. håper på ny neste uke, eller så vet jeg at vi skal tilbake 28/10, så krysser fingrene for at denne bønna ønsker å bli her helt til mai:Heartred
 
Jubler for at formen begynner å komme seg! :joyful:


Og for at jeg i dag kjøpte ny bil! :smiley-bounce016
 
Jubler for 9+0 og at vi så hjerteslag på tul på fredag☺️ Fortsatt kvalm og dårlig, mye sengeliggende:/
 
I dag jubler jeg for at formen er såpass mye bedre! :D Klart å få i meg greit med mat til og med!!! :D
 
Jubler for 12 + 0 i dag! :smiley-bounce012:Heartred
Og jubler for at endringer i strukturen på arbeidsplassen min vil gjøre arbeidshverdagen så mye bedre fremover! :hello2 Går da fra å ha 60% sykemelding til "kun" 20%! :D
 
Jubler for å ha hørt hjerteslag hos jordmor idag! Og at vi har søkt om svangerskapspenger til meg :joyful:
 
Jubler for at alt var bra med mini på ul i dag ❤️ 11+5 og gyn trodde det var en jente Spennende! Også lettet for at jeg nå slipper å holde det hemmelig
 
Jubler for at det er sol og fint vær! Gjør så mye med humøret:Heartred blir noen lange dager hjemme med svangerskapspenger..
 
Jubler over enda en vellykket ul :Heartred Nå må jeg snart slå meg til ro med at dette kommer til å gå bra :love017
Lille ble målt litt større enn jeg mener og termin til samme dato som terminen til storesøster :laughing002
 
Jubler for at vi fikk se og høre hjertet på tul på onsdag, det var helt magisk! Og for at kvalmen er litt bedre i dag enn i går! :Heartred
 
Jubler for 11+0 i dag. Formen har også vært overraskende fin i dag! Jeg og ettåringen har kost oss ute i hele dag:D
 
Back
Topp