Jubletråden

Jubler for 6 uker, og at de nermeste vet om det og er veldig glade på våres vegne. :D
 
Jubler for 8+6 snart ny uke, og for at jobben er snill og lar meg ta hviledager når jeg trenger ❤
 
Jubler for at jeg har en så fantastisk jordmor! Jeg var hos henne i går, og det var hun samme som jeg hadde for to år siden da jeg senaborterte.

Hun passer på at jeg får ekstra oppfølging fra sykehuset, flere TUL'er, og sier at "deg må vi passe ekstra godt på". Hun er veldig oppmerksom på evt. psykiske traumer som evt. kan komme i ulike stadier i svangerskapet, og er bare helt fantastisk.
 
Jubler for 5+1 i dag og at jeg våknet med ømme bryster. Tar det nye symptomet som et tegn på at ting fortsetter å utvikle seg :Heartred
 
Jubler for å ikke våknet midt på natten for å tisse :joyful:
 
Jubler for helg og familiebursdag i morgen og at jeg er skikkelig Pokerface så hele familien ikke skjønner hva jeg bærer inni meg !
 
Jubler over at jeg våknet uten ekstrem kvalme i dag og det har holdt seg!! :D:D:D Ingen medisiner tatt i dag, og det er så deilig!
 
Så herlig! Hvor langt er du? :)
8+4, så regner ikke med jeg er ferdig med kvalme helt enda, men alle gode dager takker jeg med glede ja til :D Skal sies at angsten for at noe ikke er som det skal har meldt seg i dag da, men prøver å overbevise meg selv om at såre pupper er mer ett godt nok symptom :p
 
Jubler over at mannen kom hjem med 8 pakker mr lee kylling nudler ❤ Best husband ever ❤
 
8+4, så regner ikke med jeg er ferdig med kvalme helt enda, men alle gode dager takker jeg med glede ja til :D Skal sies at angsten for at noe ikke er som det skal har meldt seg i dag da, men prøver å overbevise meg selv om at såre pupper er mer ett godt nok symptom :p

Kanskje et tegn på at det begynner å slippe da :D Du får prøve å nyte den gode dagen i stedet :p
 
Jeg er bare så utrolig takknemlig for at jeg fortsatt er gravid. Var overbevist om at alt var over på lørdag, men i dag fikk jeg se en bamsemums på 25mm på UL.
 
Jubler for at jeg la meg kl 20 i går! Det hjalp meg gjennom en lang dag i dag :hello2
 
Jubler for at jeg har verdens blideste baby som gjør dagene så mye lettere ! Bare smiler og ler og er blid som en sol mens hun fyker rundt som en speedy kålmark og drar i ledninger og kattehaler !
 
Back
Topp