Jubler for 3+ på digital i dag
Vis vedlegget 335674
Haha så mange som testet i dag da ! Tok en for moro og der lyste 3+ også !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for 3+ på digital i dag
Vis vedlegget 335674
Hæ, denne skjønte jeg ikke? Er ikke det i uke 6 da?Jubler for at jeg er nærmere uke 8 enn det jeg trodde! Er 6+4 idag, og det betyr jo uke 7?
På flere nettsider og på appen preggers regner de det sånn. Men har også skjønt at det er forskjellig.. altså hvis jeg er 6+3 er jeg ferdig med 6.uke og er i min 7.uke. Men her inne tror jeg de fleste regner på den andre måten må spørre gyn på tirsdag!Hæ, denne skjønte jeg ikke? Er ikke det i uke 6 da?
Du kan høre på podcasten fra babyverden som heter uke for uke, tror det er i første episode de forklarer dettePå flere nettsider og på appen preggers regner de det sånn. Men har også skjønt at det er forskjellig.. altså hvis jeg er 6+3 er jeg ferdig med 6.uke og er i min 7.uke. Men her inne tror jeg de fleste regner på den andre måten må spørre gyn på tirsdag!
Du kan høre på podcasten fra babyverden som heter uke for uke, tror det er i første episode de forklarer dette
Ja, men syns det er fint at helsepersonell sier klart at de snakker om fullgåtte uker Ellers syns jeg det er veldig gøy å glede seg til en ny episode hver uke selv om jeg har barn fra førDen har jeg hørt nå, og den stemte med sånn jeg tenkte ja. At det er forskjell på hvordan man snakker om det, og at man er «i» uke 6 når man er 6+noe, sa hun der Men at mange sier at de er påbegynt uke 7 også. Men tror de fleste her inne bruker den første der etter hva jeg har sett u alle fall. Det var et godt tips!
Dette blir riktig Helsepersonell sier at man er i uke 6 fra 6+0-6+6. Tror den Preglife appen har mye skyld i at folk tenker at de er i uke 7 når de er feks 6+3.Den har jeg hørt nå, og den stemte med sånn jeg tenkte ja. At det er forskjell på hvordan man snakker om det, og at man er «i» uke 6 når man er 6+noe, sa hun der Men at mange sier at de er påbegynt uke 7 også. Men tror de fleste her inne bruker den første der etter hva jeg har sett u alle fall. Det var et godt tips!