Jubletråden

Jubler for TUL i dag og at vi fikk se et bankende hjerte. Alle mål er som de skal være 7+0.

:Heartbigred:smiley-bounce016
 
Jubler for at jeg er nærmere uke 8 enn det jeg trodde! Er 6+4 idag, og det betyr jo uke 7? :eek:
 
Hæ, denne skjønte jeg ikke? Er ikke det i uke 6 da? :confused:
På flere nettsider og på appen preggers regner de det sånn. Men har også skjønt at det er forskjellig.. altså hvis jeg er 6+3 er jeg ferdig med 6.uke og er i min 7.uke. Men her inne tror jeg de fleste regner på den andre måten må spørre gyn på tirsdag!
 
På flere nettsider og på appen preggers regner de det sånn. Men har også skjønt at det er forskjellig.. altså hvis jeg er 6+3 er jeg ferdig med 6.uke og er i min 7.uke. Men her inne tror jeg de fleste regner på den andre måten må spørre gyn på tirsdag!
Du kan høre på podcasten fra babyverden som heter uke for uke, tror det er i første episode de forklarer dette :happy:
 
Du kan høre på podcasten fra babyverden som heter uke for uke, tror det er i første episode de forklarer dette :happy:

Den har jeg hørt nå, og den stemte med sånn jeg tenkte ja. At det er forskjell på hvordan man snakker om det, og at man er «i» uke 6 når man er 6+noe, sa hun der :) Men at mange sier at de er påbegynt uke 7 også. Men tror de fleste her inne bruker den første der etter hva jeg har sett u alle fall. Det var et godt tips!
 
Den har jeg hørt nå, og den stemte med sånn jeg tenkte ja. At det er forskjell på hvordan man snakker om det, og at man er «i» uke 6 når man er 6+noe, sa hun der :) Men at mange sier at de er påbegynt uke 7 også. Men tror de fleste her inne bruker den første der etter hva jeg har sett u alle fall. Det var et godt tips!
Ja, men syns det er fint at helsepersonell sier klart at de snakker om fullgåtte uker :happy: Ellers syns jeg det er veldig gøy å glede seg til en ny episode hver uke :D selv om jeg har barn fra før :hilarious:
 
Den har jeg hørt nå, og den stemte med sånn jeg tenkte ja. At det er forskjell på hvordan man snakker om det, og at man er «i» uke 6 når man er 6+noe, sa hun der :) Men at mange sier at de er påbegynt uke 7 også. Men tror de fleste her inne bruker den første der etter hva jeg har sett u alle fall. Det var et godt tips!
Dette blir riktig:happy: Helsepersonell sier at man er i uke 6 fra 6+0-6+6. Tror den Preglife appen har mye skyld i at folk tenker at de er i uke 7 når de er feks 6+3.
 
Jubler for et bankende hjerte på TUL i dag :wav
 

Vedlegg

  • D461CF0D-CC5E-4F11-9F1D-A74B0277DBE4.jpeg
    D461CF0D-CC5E-4F11-9F1D-A74B0277DBE4.jpeg
    22,6 KB · Visninger: 18
Jubler for at vi skal i bursdag i dag og spise masse digg mat og kake
 
Jubler veldig for fin stigning av hcg og veldig høye hcg verdier!!! :inpain:
Hadde 17.872 da jeg var 5+1
5+6 var verdiene steget til over 53.000!!!

Da virker det som det står bra til inni magen♡
 
Back
Topp