Jubletråden

Jubler over mannen hadde fri og tok seg tid til å vaske kjøleskapet idag! :woot:

Jubler for at lille bolla er i magen enda ♥️

Jubler for at jeg ikke vaska bilen i går ( piss regner ute nå ) :joyful:

Usikker på om jeg skal juble eller klage.. kvalmen kom som kastet på i går kveld, og er helt overveldende :hungover: Men igjen så er jo det et tegn på at ting er som de skal i magehulen ♥️ Derfor velger jeg å juble :hilarious:

Usikker på om jeg skal juble eller klage.. kvalmen kom som kastet på i går kveld, og er helt overveldende :hungover: Men igjen så er jo det et tegn på at ting er som de skal i magehulen ♥️ Derfor velger jeg å juble :hilarious:

Høres bra ut, men god bedring likevel... Dog blir alt enklere om man ser på glasset som halvfullt istedet for halvtomt :rolleyes:

Jubler for ble flyttet tul til i morgen istedenfor neste uke! Gleder meg å se lille i magen ❤️ Er 7+0 i dag :)

Jubler for ble flyttet tul til i morgen istedenfor neste uke! Gleder meg å se lille i magen ❤️ Er 7+0 i dag :)
Så spennende! Gleder meg så til å se lille i magen, har time først på tirsdag og det føles såå lenge til. Vi må få se bilde av fine lille og høre, hvis du vil dele da :love7

Jeg jubler for svar på blodprøver og bra HCG stigning:D:D

Jubler for at jeg har hatt to netter på rad uten å måtte stå opp for å tisse :hilarious::hilarious:

Jubler for at kvalmen har meldt seg! Jeg har ikke hatt noe symptomer til nå, bortsett fra at jeg er litt ekstra trøtt + litt ligamentsmerter. Hurra!

Jubler for at jeg endelig fikk svar på blodprøvene om at hCG-nivået har steget som ønskelig. Føler endelig jeg faktisk kan si at jeg er gravid! :love017 Jubler også for TUL på tirsdag :joyful:

Jubler for at vi fikk positiv test, når håper vi bare spiren sitter helt til slutt:Heartred 5+1 idag:love7

Back
Topp