Jubletråden

Jubler for at vi endelig har begynt å fikse litt på baby rommet ❤️

jubler for hver gang jeg er på do og det ikke er blod i trusa! måtte uke 12 komme raskt!

jubler for hver gang jeg er på do og det ikke er blod i trusa! måtte uke 12 komme raskt!
Samme tenker jeg og! Hver gang jeg er på do og det er litt vått der så blir jeg litt nervøs:hungover:

Jubler for at formen min og til lillingen begynner å bli bedre! :joyful:
Bare litt hoste og snørr igjen, og håpet for jobb og barnehage på mandag blir større:joyful:

Jubler for 2300 innlegg her inne :smiley-bounce016

Jubler for at jeg ENDELIG er gravid!!! Men skal jeg være ærlig: hverken jeg eller mannen tør å julble for høyt ennå..... :p

Jubler for at jeg ENDELIG er gravid!!! Men skal jeg være ærlig: hverken jeg eller mannen tør å julble for høyt ennå..... :p
Sånn er jeg også. Dette er ønsket og veldig gledelig for oss, men jubelen slipper jeg ikke løs før etter uke 12

Jubler for jeg gleder meg til å legge med nydusjet i nyvasket sengetøy :love7

Og jeg jubler for at jeg har laget ferdig middagen til i morgen, så blir det rolig etter jobb :joyful:

Og jeg jubler for at jeg har laget ferdig middagen til i morgen, så blir det rolig etter jobb :joyful:
Flink du er! Jeg har ikke begynt med dagens middag og tviler på at det blir noe storslått idag :joyful: Hva har du lagd?

Flink du er! Jeg har ikke begynt med dagens middag og tviler på at det blir noe storslått idag :joyful: Hva har du lagd?
Jeg har laget klar kyllingsalat, med salatblad, ruccola, agurk, tomat, paprika, eple, annanas, mais, fetaost, egg, kylling og fullkornspasta :p Lagde i samme slengen det samme til kvelds og jobbmat i morgen - det gledes! :joyful:

Jeg har laget klar kyllingsalat, med salatblad, ruccola, agurk, tomat, paprika, eple, annanas, mais, fetaost, egg, kylling og fullkornspasta :p Lagde i samme slengen det samme til kvelds og jobbmat i morgen - det gledes! :joyful:
Waow :eek: nå imponerte du meg i hvertfall:joyful:

Back
Topp