mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Sniker litt og ble veldig glad når jeg så denne GRATULERER!!!
Ååårh, takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt og ble veldig glad når jeg så denne GRATULERER!!!
Samme tenker jeg og! Hver gang jeg er på do og det er litt vått der så blir jeg litt nervøsjubler for hver gang jeg er på do og det ikke er blod i trusa! måtte uke 12 komme raskt!
Samme her, engstelig hver gang jeg skal tisse, og det blir noen gang på et døgnjubler for hver gang jeg er på do og det ikke er blod i trusa! måtte uke 12 komme raskt!
Samme!! Blir jo helt tullerusk av detteSamme tenker jeg og! Hver gang jeg er på do og det er litt vått der så blir jeg litt nervøs
Ja! Må sjekke papiret hver gang jeg tørkerSamme her, engstelig hver gang jeg skal tisse, og det blir noen gang på et døgn
Samme her, håper engstelsen roer seg snartJa! Må sjekke papiret hver gang jeg tørker
Sånn er jeg også. Dette er ønsket og veldig gledelig for oss, men jubelen slipper jeg ikke løs før etter uke 12Jubler for at jeg ENDELIG er gravid!!! Men skal jeg være ærlig: hverken jeg eller mannen tør å julble for høyt ennå.....
Flink du er! Jeg har ikke begynt med dagens middag og tviler på at det blir noe storslått idag Hva har du lagd?Og jeg jubler for at jeg har laget ferdig middagen til i morgen, så blir det rolig etter jobb
Jeg har laget klar kyllingsalat, med salatblad, ruccola, agurk, tomat, paprika, eple, annanas, mais, fetaost, egg, kylling og fullkornspasta Lagde i samme slengen det samme til kvelds og jobbmat i morgen - det gledes!Flink du er! Jeg har ikke begynt med dagens middag og tviler på at det blir noe storslått idag Hva har du lagd?
Waow nå imponerte du meg i hvertfallJeg har laget klar kyllingsalat, med salatblad, ruccola, agurk, tomat, paprika, eple, annanas, mais, fetaost, egg, kylling og fullkornspasta Lagde i samme slengen det samme til kvelds og jobbmat i morgen - det gledes!