Jubeltråd

Jubler over å ha gitt beskjed til sjefen om at jeg er gravid (hun spurte, jeg svarte ærlig - vi har pratet om at jeg prøver å bli gravid)
Det som er verdt å juble over er at hun ikke ble sur! xsmile9
Det skulle jo egentlig bare mangle, men skjønner at det er en lettelse ;)

Jubler for at de intense magesmertene jeg hadde i helgen er gått over, og min store frykt for at det var starten på SA er betydelig redusert. Bare en time til TUL! Veldig usikker på når jeg ble gravid, men tror jeg er i uke 7 (6+3-ish).

Jubler for at de intense magesmertene jeg hadde i helgen er gått over, og min store frykt for at det var starten på SA er betydelig redusert. Bare en time til TUL! Veldig usikker på når jeg ble gravid, men tror jeg er i uke 7 (6+3-ish).

Jubler igjen i dag - alt var fint på TUL. Hjerte slo og alt så fint ut med en liten spire :happy119 Ble flyttet tilbake et par dager og har derfor fått termin i april og flytter over til april-gruppa. Lykke til til alle sammen!

Jubler over at jeg har verdens beste mann og tidenes herligste unge. Gleder meg til å kjenne baby i magen og se magen vokse:Heartred

Jubler over at alt så bra at på TUL nr 2, at hjertet slår og spiren vokser

Jubler over at jeg nå er lengre på vei enn alle gangene jeg har mistet! :D

Jubler over at jeg er 10+0 i dag, at det er 1 uke til TUL og en uke til vi får foreldre på besøk og kan fortelle nyheten ❤️

OG at jeg fikk apifran i går og våknet med ny livsgnist i dag. Litt tidlig å juble over det, men håper VIRKELIG at det blir mer normalt at jeg er på beina enn i senga fremover ❤️

Bare jubler nok en gang over å være gravid jeg! :joyful:

Jubler over at jeg har vært en time ute i frisk luft i dag. Apifran hjelper ❤️

Jubler over at jeg fikk NIPT resultatet i dag og at alt ser bra ut. Fikk også vite at vi venter en gutt :)

Jubler også over at jeg begynner å bli litt midre kvalm og håper jeg kan komme meg mer på beina framover.

:dance008:dance011:dance018:happy093

Jubler over potet rester etter middag!
Skal steke dem sammen med løk og egg, topoa med piffi og ketsjup! :D

Jubler over at jeg bikker over til 12+0 Tirsdag denne uken :-)

1 stk nydelig baby i magen :love7

Screenshot_20200819_144317_1_com.google.android.apps.photos.jpg Screenshot_20200819_143904_1_com.google.android.apps.photos.jpg

Vedlegg

• Screenshot_20200819_144317_1_com.google.android.apps.photos.jpg
    Screenshot_20200819_144317_1_com.google.android.apps.photos.jpg
    10,3 KB · Visninger: 4
Back
Topp