FruSolstråle
Blir kjent med forumet
Jubler over en fin baby og hjerteslag 8+6 etter to MA på rad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, to uker?Jubler om at alt så fint ut på TUL i dag, selv om jeg ble satt tilbake to uker....
Oi, to uker?
Okei, men da er det vel ikke så rart syns det er så skummelt å bli flyttet så mye, men det er vel vanskelig å måle feil nå såpass tidlig. Har litt "angst" for å gå for lang tid over termin om det skulle skje..Hehe, ja... Men var forberedt på det, hadde bare hatt mens en gang siden slutten av april, så det var ikke så lett å vite! Men det betyr jo at jeg fant det ut tidligere enn jeg trodde også da
Okei, men da er det vel ikke så rart syns det er så skummelt å bli flyttet så mye, men det er vel vanskelig å måle feil nå såpass tidlig. Har litt "angst" for å gå for lang tid over termin om det skulle skje..
Ja, man blir jo fulgt opp så det går nok bare braJa, det er vel såklart sant! Men den blir vel også sjekka igjen på OUL, så da ser man jo hva som skjer da Vi visste egentlig ikke helt når jeg ble gravid nemlig!
Da har jeg fått sett en sprek og frisk liten baby, armer og bein beveget på seg. Før h*n sovnet.Jeg fikk time til TUL i dag, jeg greide ikke vente mer på å få se den lille i magen, og var heldig at de hadde en time ledig i dag
Da har jeg fått sett en sprek og frisk liten baby, armer og bein beveget på seg. Før h*n sovnet.
Hun sa at ut i fra hjertelyden eller noe så kunne det være en jente men var tidlig å si sikkert.
Ble satt tilbake til 1 uke og 2 dager
Det er så digg og så syyyyykt fortjentMannen har helt og holdent tatt ansvar for både middag og husvask så jeg kan ruge i fred
Det er så digg og så syyyyykt fortjent
Kjøpte den første bodyen i dag
Mannen som valgte og jeg må si at jeg digger den selv og
Jeg aner ikke hvordan en legger inn bilder her - ellers hadde jeg hevet det med.
Edit: så det jo raskt når jeg avsluttet skrivingen!
Så utrolig gøy!Vi kjøpte også noen bodyer med morsom tekst på, som kommende besteforeldre skal overraskes med
Jeg fikk termin 21 marsJeg ble også satt tilbake 9 dager! Når har du termin?