Jubeltråd

Jubler over at vi skal til min mor og spise middag i dag, så jeg slipper å lage noe selv!

Jubler over fri, og første dagen den uka her jeg har litt overskudd til å komme meg opp av sofaen andre ganger enn når jeg må på do :D

Jubler for ny offentlig ul i uke 9 og i uke 12. Var privat i uke 6 og får nå 2 ekstra pga en cyste som ble oppdaget. Men var vist veldig normalt og ikke noe å bekymre seg for, men de ville følge med at den ikke vokser:happy:

To dager med helt fri fra mann og barn! Kjenner jeg trenger å bare sløve og sove

Jubler og syns det er litt fett at vi er den termingruppa i 2021 som bestandig har flest brukere pålogget. Det har kanskje sine naturlige forklaringer iom at vi er den "ferskeste, fulleste" gruppa så langt, men kult likevel :smiley-bounce022

Jubler og syns det er litt fett at vi er den termingruppa i 2021 som bestandig har flest brukere pålogget. Det har kanskje sine naturlige forklaringer iom at vi er den "ferskeste, fulleste" gruppa så langt, men kult likevel :smiley-bounce022

Aktiv forumgjeng, det kan vi like! :hello2

Jubler for vellykket TUL i dag! Fikk se et bankende hjerte, og ble målt til 8+6. Er 8+5 i følge menstermin :D

Jubler for et perfekt planlagt graviditet. 7+1 idag. Klarte det på første forsøk! Sikkert derfor det enda ikke har gått opp for oss. Sist gang tok det 4-5 måneder

Back
Topp