Ja vi er heldige <3Hurra❤ Jeg tok ut spiralen 3.juni, tenk så heldige vi er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi er heldige <3Hurra❤ Jeg tok ut spiralen 3.juni, tenk så heldige vi er
Gratulerer jeg sluttet på minipillen 9. Juni og fikk sterkt positive tester 9.juli fikk ikke mensen tilbake før frøet satt <3Jubler for positiv test i går! Tok ut hormonspiral 2.juni, så dette har gått fort
Gratulerer til deg også! Gikk like fort etter minipillen hos meg også, med datteren min født i 2017. Ble gravid før mensen kom etter jeg sluttet på minipillenGratulerer jeg sluttet på minipillen 9. Juni og fikk sterkt positive tester 9.juli fikk ikke mensen tilbake før frøet satt <3
Det var likt med første min også da jeg gikk på p pille, da gikk det første måneden. Men med nr 2 tok det noen måneder så forventet ikke at det skulle gå så rask denne gangen igjen.Gratulerer til deg også! Gikk like fort etter minipillen hos meg også, med datteren min født i 2017. Ble gravid før mensen kom etter jeg sluttet på minipillen
Det var likt med første min også da jeg gikk på p pille, da gikk det første måneden. Men med nr 2 tok det noen måneder så forventet ikke at det skulle gå så rask denne gangen igjen.
Ååå! Heldige du! Jubler for deg! Jeg gleder meg til det samme, men har 40 dager igjen med klexane, og 26 med progesteronstøtte. Men tar siste hcg-sprøyte i dag! Hurra for det! Kunne egentlig kutta ut det ut allerede, men hadde allerede henta den ut før jeg endelig var hos en gynekolog på mandag som har skikkelig peiling på ting, og fikk satt meg på progesteron i stedet. Så tar siste stikket, og så dropper jeg å hente ut resten av hcg-sprøytene.Jeg jubler for at jeg endelig har sluttet med klexane sprøyter og progesteron støtte (selvom akkurat det også er litt skummelt)!
Har tatt ca 70 sprøyter tilsammen med hormoner og klexane i denne runden, så nå var det virkelig godt å slutte med det.
Åååååå!!! Nå ble jeg glad! Gratulerer så mye! Måtte dette gå veien! Jeg heier og håper og har virkelig trua!Jubler over å ha sett bankende hjerte på TUL i dag!
Tusen takk! Pulsen sank litt nå ja. Nå tør jeg endelig å tro på detÅååååå!!! Nå ble jeg glad! Gratulerer så mye! Måtte dette gå veien! Jeg heier og håper og har virkelig trua!