Jubeltråd

Altså, jeg har ikke peiling, det kan godt hende. Det er jo et kjempestort normalområde! Eller kanskje du har to inni der ;)
Om det er to inni der så tror jeg den kommende pappaen besvimer. Han som er så nølende på å få én liten en til :hilarious: Men jeg hadde ikke hatt så mye imot det :D

Jeg jubler fordi jeg er gravid etter flere års prøving og 2 IVF-forsøk bak oss ❤️

Fikk 2-3 på digital idag! Endelig :hello2
Er 4+4 og fikk 1-2 igår :)

Jubler over at jeg er mindre trøtt.... men at kvalmen skulle komme for fult, det jubler jeg ikke over :(

Jubler over å ha verdens beste mann! Jeg klaget litt over at alt strammer på magen, så han kjøpte onepiece med stretch til meg :hilarious:

Jubler også over den beste mannen. Han ordner det meste av hus, hjem og treåring når jeg er så dårlig. Han gjør mye til vanlig, men nå er det omtrent alt :oops: Er takknemlig :notworthy Gruer meg til han drar på Jobb i morgen ... :rolleyes:

Fikk blodprøvesvarene fra fredag. Over 9500!! Da var jeg 5+0. Det er faktisk høyt! Så nå ble mistanken om to spirer litt sterkere :woot:

Jeg jubler Høyt hurra for at jeg fikk se og et bankende hjerte på ultralyd idag. Alt så helt perfekt ut 6+4 idag:happy::smiley-bounce016

Jeg jubler for at jeg har vært småuggen og kvalm store deler av dagen! :joyful:

Jubler i dag også jeg, for nå er jeg 6+0! ❤️❤️❤️

Back
Topp