Jubeltråd

Jubler over å være 6+0 idag:Heartbigred jubler for hver dag som går riktig vei! Jubler for at det klaffet på første forsøk selv etter legene ga meg asherman diagnosen. Håper alt går veien:Heartbigred:Heartred:Heartblue:Heartpink

Jubler for at vi ble gravid på første forsøk (sist gang brukte vi nærmere et år!) og at jeg fikk positiv test IDAG♥️

Jeg jubler for at etter x antall år med ønske om å få siste baby endelig skal skje ❤jeg jubler og for 7+1 i dag ❤

Jubler for et bankende hjerte og at alt så bra på TUL idag :Heartred lurer veldig på når jeg skal forstå at jeg er gravid :oops:

Jubler for at endelig siste spire grodde seg fast. Håper den blir der i frem til termin! ❤️

Jubler for første svangerskapskontroll 10. august! :D Da er jeg 9+2 :joyful:

Jubler for å være 5+0, og at den lille blødningen i går var kun en liten blødning som var over like fort som den ble oppdaget.

Jeg jubler fordi mannen ikke gikk fra meg når jeg fikk nervøst sammenbrudd med 1 time grining før idag :happy093
5+3 idag, og hormonene er allerede i hytt og pine... :joyful:

Jubler for at jeg er kvalm og at brystene er ømme som bare juling!
Sist gang på denne tiden begynte symptomene å avta og det gikk galt et par uker senere. Hver dag med symptomer er en velsignelse:smiley-bounce015

Jubler for at jeg endelig fikk 4 stjerner her inne, haha. 700 innlegg var visst der magiske tallet:D

Spiste noen saltpinner på senga og et par slurker saft - og foreløpig ligger det greit i magen. Har også spist et halv rundstykke og drukket en halv flaske vann etter jeg sto opp, altså den samme mengden drikke jeg brukte hele gårsdagen på å få ned :D
Men så blir man jo såklart bekymra, er noe galt når jeg ikke er så dårlig i dag osv eller var det egentlig omgangssyken, har jeg smitta hele familien :hilarious: Meen nå er det fjerde gangen jeg er gravid og jeg har aldri vært plaget av sterk kvalme, så håper gårsdagen bare var et lite unntak. :smiley-angelic001 Er småuggen nå også men det er en helt annen skala og sånn at jeg faktisk kan ta vare på 2-åringen.

Har vært på bomelom to ganger i dag :happy:

Back
Topp