Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jubler over å være 6+0 idag jubler for hver dag som går riktig vei! Jubler for at det klaffet på første forsøk selv etter legene ga meg asherman diagnosen. Håper alt går veien
Jeg jubler fordi mannen ikke gikk fra meg når jeg fikk nervøst sammenbrudd med 1 time grining før idag
5+3 idag, og hormonene er allerede i hytt og pine...
Jubler for at jeg er kvalm og at brystene er ømme som bare juling!
Sist gang på denne tiden begynte symptomene å avta og det gikk galt et par uker senere. Hver dag med symptomer er en velsignelse
Spiste noen saltpinner på senga og et par slurker saft - og foreløpig ligger det greit i magen. Har også spist et halv rundstykke og drukket en halv flaske vann etter jeg sto opp, altså den samme mengden drikke jeg brukte hele gårsdagen på å få ned
Men så blir man jo såklart bekymra, er noe galt når jeg ikke er så dårlig i dag osv eller var det egentlig omgangssyken, har jeg smitta hele familien Meen nå er det fjerde gangen jeg er gravid og jeg har aldri vært plaget av sterk kvalme, så håper gårsdagen bare var et lite unntak. Er småuggen nå også men det er en helt annen skala og sånn at jeg faktisk kan ta vare på 2-åringen.