Jubeltråd

Jubler for at jeg fikk se en liten mini på ultralyd (hos jordmor, så fikk ikke se detaljer desverre) i går. Og høre hjertelyd med doppler :Heartred Mini sov, og hadde null planer om å våkne, men fikk se det pittelille hjertet blinke:binkybaby
Er 12 uker i dag, så jubler for det også :love7
 
Jubler for å ha sett en sprellende bamsemums i dag, og hørt hjertelyden (det lille vi fikk da det var null planer om å ligge iro :laughing002). Varmer mammahjertet mitt å se at mini har det bra å trivs inni bofellesskapet :laughing021:love017
Jubler generelt for dagen, da det var ekstremt godt å se at alt var fint :love7
 
I dag må jeg juble over mye!
Jeg jubler for å ha vært på privat TUL. Babyen hopper og spretter inni der! Hun antydet at jeg er 12+5 i stedet for 12+1 (ifølge babyverden appen er jeg 12+2, men lege og sånt sier 12+1 - så skjønn det den som kan)
Jeg fikk klippet håret, så omsider er det litt mer frisyre enn at alt bare vokser i alle kanter.
Jeg fikk henvisning til offentlig ultralyd og flyttet timen nesten 2uker frem. Skulle vært 20+5 og fikk byttet så jeg er 19+0.
Denne dagen kan ikke bli bedre, men jeg innbiller meg hele tiden at jeg også kjenner babyen i magen! :Heartred
 
Første lørdag etter ferien at jeg ikke ligger i vater, er mega kvalm og trøtt.:smiley-bounce016

Jeg har ryddet hele 2.etg og støvsugd, samt lekt med den fine gutten vår og ryddet kjøkkenet! Jeg er fornøyd med dagens innsats:dance011
 
Eg jubler over å ha sett mini ta svømmetak inni magen min i dag:) var hos jordmor, så veldig dårlig kvalitet, mini ligna mest på en hundekvalp!:joyful: jubler også over at eg har komt til 12+1. (Gikk gjennom MA i fjor, så har vært mykje bekymra)
 
Vært på TUL i dag, 12+2, og alt er som det skal! Hurra, for en lettelse! :love2 Vært nervøs hele dagen. En nydelig ultralydjordmor gikk grundig gjennom alle organer, og kunne også med ganske stor sikkerhet vise at vi venter en liten jente :Heartpink For en morsom akrobat vi fikk se! Ante ikke at de bevegde seg så mye. Etter CRL er vi 12+4, men det som kommer frem under OUL vil være førende.
 
Jubler for at det snart er kveldsmat :D
Gleder meg SÅ til skive med leverpostei, sylteagurk og majones!
 
Back
Topp