Jubeltråd

Jubler over at mamma og pappa eeendelig fikk vite det i dag. Og de ble helt tussete glad! ❤️ Småtten vår kommer til å ha så mye fin familie rundt seg! ❤️
 
Jubler for at det virker som om energien er kommer tilbake! 10+2 idag. Var som å skru på en bryter 10+0! :happy: Fra koma-tilstand halve døgnet til å ikke sove dupp og faktisk orke å handle, vaske, rydde og ordne. Gleder meg til fortsettelsen :happy: Ooooog bare 12 dager igjen til TUL!
 
Jubler for frisk baby på TUL 11+4 og at vi kan begynne å fortelle det til folk nå ❤️❤️
 
Jubler for TUL i dag :Heartred JM fant ikke hjertelyd på fredag, så det har vært en lang helg! 13+3 i dag :)
 
Jeg var på TUL i går og fikk se en aktiv liten krabat som ikke ville ligge stille. Jeg har vært så engstelig for MA og det var så deilig å endelig kunne se at det var liv. Nå føles det mer ekte.
 
Er så lettet og glad etter legebesøk/første svangerskapskontroll i dag 11+0! Han sjekket med ul- og det var liv i magen! :hello2
 
Hvordan gikk det på TUL? ❤️
Det gikk veldig bra :) Alt så helt flott ut, og ble flyttet frem en dag. Hen lå veldig dårlig til så fikk ikke et eneste bilde, det var veldig skuffende. Hun skrev ikke ut noen, selv om man ikke fikk gode bilder. Hadde liksom forventet det, når man betaler en ganske stiv pris.
 
Jubler over at det bare er en uke igjen til neste TUL. Var sist for et par uker siden, men nå har tiden gått nok til at jeg begynner å bli stressa igjen. :dead:
 
Jubler for at naboen handla for meg (mannen er borte på jobb) etter at jeg har kasta opp hele dagen. Det sto brød på lista, og de kjøpte et sjukt digg nybakt surdeigsbrød som smakte nyyyydelig med nugatti ❤️❤️ Det gjorde faktisk dagen min!
 
Jubler over å ha sett en frisk og sprellende liten gutt inni magen:Heartblue Det var ikke tvil og hun pekte på alle delene av understellet:)
 
Skillingsboller varmet i mikroen med brunost på smakte veldig godt idag.. Veldig glad i brunost for tiden..
 
Jubler over at jordmor fant hjertelyd noen sekunder, enda jeg bare er 11+6:happy093
 
Jubler over vellykket TUL i dag, hvor vi fikk se en liten sprellende mini :love2 Målt til 13+5.
 
Back
Topp