Jubeltråd :)

9 uker i dag:smiley-bounce016 og ul i går viste en liten vakker bebi med bankende hjerte så nå går det rette veien:thumleft
 
Jubler for 11+0! Snart ny milepæl!
 
11+0 her å [emoji322][emoji322] 27,2% av svangerskapet er over [emoji33] 206 dager igjen
 
Joda, jeg må ha svangerskapspenger fra uke 12-20 ca. For må ikke tro at jobben min slipper meg noe før. Så om jeg trengte tilrettelegging, så måtte jeg ta ut svangerskapspenger! Jeg skal jo ut av miljøet om 5 uker, jeg fatter seriøst ikke hvorfor jeg ikke kan få slutte og starte i ny jobb istede!
De høres litt bitre ut :p
 
Endelig fått time til TUL. :woot:
1.11, kjempe lenge til, men går nok fort! Da er jeg 10+5.
 
Jubler for første timen hos jordmor idag, elsket å gå til jordmor sist, hadde egentlig håpet på å havne hos samme jordmor som sist men fikk en ny.
Tenker at det også er positivt, ny graviditet, ny jordmor:)
Skal ha en jordmor student som skal følge meg på hver kontroll å som skal bli med på fødselen, det syns jeg bare er koselig.
Tenke på at min graviditet og fødsel er med på å lære noen noe som kanskje kan taes med videre på hennes vei til å bli jordmor noe som er ett fantastisk yrke!:happy:
 
Jubler for at jeg fikk høre hjertelyden hos legen i dag [emoji173]️ Fantatisk lyd altså [emoji5] 11+2 i dag.
 
Hørte hjertelyden til lille i magen med doppleren idag, å som mammahjerte hopper av glede når man hører de små forte slagene:happy::Heartpink
 
Hørte hjertelyden til lille i magen med doppleren idag, å som mammahjerte hopper av glede når man hører de små forte slagene:happy::Heartpink

Det er en fantastisk lyd! [emoji173]️ Svever på den enda jeg [emoji4]
 
8+6 idag, og jubler for å endelig ha hørt hjertelyden! :Heartred da har jeg større tro på termin spire!
 
Back
Topp