Jubeltråd :)

Jubler for slappeavhelg i vogna!
 
Jubler for 12 uker i dag! [emoji173]️ Bare 199 dager til termin.. [emoji12]
 
Jubler for at vi er 12+0 i dag:Heartred og at jeg endelig spiser makrell i tomat igjen :D
 
Jubler for at jeg var på TUL i går 10+0 og fikk se et fantastisk perfekt lite nurk på 3,5 com som bevegde på seg. Det må være dem mest fantastiske følelsen jeg har hatt siden jeg falt pladask for samboer :love7
 
Jubler for at jeg er 12+0 idag, endelig er den magiske grensa nådd:happy:
Vi håper vi fortsetter løpet ut:)
 
Jubler for 11 uker og at jeg skal få en liten titt på mirakelet i magen i dag. Er på vei til Gøteborg for NIPT. En hel dag med egentid :happy:
 
Fikk se et vakkert og helt perfekt lite foster :love7
H*n ligger ikke på latsiden vekstmessig. Ble målt til 5,4 cm. Er 11+0 i dag, så forventet å se et ca 4 cm langt foster. Kraniemålet tilsa 11+4, som samsvarer med det gynekologen kom frem til på TUL for to uker siden.
Ellers så alt helt fint ut. Hjerte med fire kammer, fungerende urinblære, normal nakkefold, neseben, fin tarmkanal, og bena var fint proporsjonerte og vinklet. Med alle mulig forbehold om at dette IKKE på noen måte var en fullverdig undersøkelse, kun en rask gjennomgang. Det er jeg fullt klar over. Samtidig godt å høre.
:smiley-bounce016
 
Fikk se et vakkert og helt perfekt lite foster :love7
H*n ligger ikke på latsiden vekstmessig. Ble målt til 5,4 cm. Er 11+0 i dag, så forventet å se et ca 4 cm langt foster. Kraniemålet tilsa 11+4, som samsvarer med det gynekologen kom frem til på TUL for to uker siden.
Ellers så alt helt fint ut. Hjerte med fire kammer, fungerende urinblære, normal nakkefold, neseben, fin tarmkanal, og bena var fint proporsjonerte og vinklet. Med alle mulig forbehold om at dette IKKE på noen måte var en fullverdig undersøkelse, kun en rask gjennomgang. Det er jeg fullt klar over. Samtidig godt å høre.
:smiley-bounce016
Gratulerer med vellykket ul ❤️
 
Jubler for at jeg er 11+3 i dag og at alt virker så utrolig bra. Snart 12 uker og ny tul. Tiden går fortere og frykten for sa og ma blir stadig mindre. Nå er det bare fødtsel som eg gruer meg til
 
Jubler over at jeg er 13+0 i dag og i går så vi lillegull på TUL som sprella rundt, strakk på seg og gapte[emoji7] blitt 7cm stor [emoji173]️
 
Back
Topp