Jubeltråd :)

Jubler for å endelig ha bikket uke 6!
 
Takk :)
Ja, det blir nå slutt på turnusjobbing, over til 8-16. Ikke mer miljøterapijobb, men kontorjobb! D blir en helvomvendig, men gleder meg masse! Skal bli så godt å bli litt A4!
Gratulerer!
Det må være deilig! Tror ikke jeg kommer meg unna turnusjobbing noensinne jeg... føler at det er veldig hat akkurat nå.. Men har iallefall fått en annen stilling som forhåpentlig gir meg mindre kveld og mer dag.
 
Takk :)
Ja, det blir nå slutt på turnusjobbing, over til 8-16. Ikke mer miljøterapijobb, men kontorjobb! D blir en helvomvendig, men gleder meg masse! Skal bli så godt å bli litt A4!

Det blir nok en annen hverdag. Blir ikke behov for svangerskapspenger da eller?
 
Jubler fordi jeg faktisk syntes graviditeten går ganske fort, hadde jeg bare visst kjønn så hadde det nok gått enda raskere [emoji16]
 
Det blir nok en annen hverdag. Blir ikke behov for svangerskapspenger da eller?

Joda, jeg må ha svangerskapspenger fra uke 12-20 ca. For må ikke tro at jobben min slipper meg noe før. Så om jeg trengte tilrettelegging, så måtte jeg ta ut svangerskapspenger! Jeg skal jo ut av miljøet om 5 uker, jeg fatter seriøst ikke hvorfor jeg ikke kan få slutte og starte i ny jobb istede!
 
Gratulerer!
Det må være deilig! Tror ikke jeg kommer meg unna turnusjobbing noensinne jeg... føler at det er veldig hat akkurat nå.. Men har iallefall fått en annen stilling som forhåpentlig gir meg mindre kveld og mer dag.

Bra du har fått d i d minste :) jeg har til vanlig 2-4 kveldsvakter i uka, så dette blir sjukt digg!!
 
Joda, jeg må ha svangerskapspenger fra uke 12-20 ca. For må ikke tro at jobben min slipper meg noe før. Så om jeg trengte tilrettelegging, så måtte jeg ta ut svangerskapspenger! Jeg skal jo ut av miljøet om 5 uker, jeg fatter seriøst ikke hvorfor jeg ikke kan få slutte og starte i ny jobb istede!

Veldig merkelig. Det må jo være det beste for alle at du starter i ny jobb istedet hvis den står ledig? Skal være så vanskelig noen ganger altså. Du får prøve å nyte de ukene du får fri med svangerskapspenger da [emoji12]
 
Back
Topp