Jubeltråd :)

Og jubler også for at hjerte skal begynne å slå i løpet av disse dagene :)
 
6+0! Hvor langt var du på vei når du fikk 3+? Jeg har ikke testet siden jeg var 4+3 da! :)

Jeg aner ikke :p
Lang historie kort; jeg var gravid i sommer, ble operert for ex.u. i august og har derfor ikke hatt mensen siden... mai? Så jeg har ingen peiling på hvordan syklusen min er. Vi har også hatt sengevals ganske jevnlig, så det er vanskelig å ta utgangspunkt i det også :p Men seks uker kan kanskje stemme... Skal til legen neste uke og spørre om henvisning til UL :)

For å ikke spore helt av; jeg jubler for at forkjølelsen begynner å slippe tak!
 
Jubler for 8 uker på vei i dag. Og at jeg fikk sove helt til klokka 9 i dag [emoji7]
 
Jubler for hjerteslag på UL i dag. Ble målt til 6+3 akkurat som jeg mente jeg skulle være:Heartred
 
Jubler for å være i svangerskapsuke 10!! (9+0)
 
Jubler for 8+0 :)! Og kommet under 30 dager til 12 uker! 28 dager igjen :)
 
Jubler for at det er under en uke til tul [emoji173]️ er så nervøs
 
Jubler for at jeg ved nytt svangerskap har fått ny sjef, med et helt annet syn på tilpasning til mine svangerskapsplager! Forrige sjefen hadde aldri hatt en kvinnelig ansatt, og derfor helt ukjent med hvordan graviditeten påvirka arbeidsdagen. Men nå er det andre boller, hurra!
 
Jubler for at spiren fortsatt sitter og sannsynligheten for at dette skal gå bra øker hver eneste dag <3
 
Jubler for at det bare er fire uker til uke 12 :talk017

Måtte bare den tiden gå litt fortere enn tiden har gjort hittil :hilarious:

Vi er ca nøyaktig like langt på vei da? :)
 
Jubler for at eg snart har nok innlegg her til å få tilgang til skjult forum [emoji4]
 
Back
Topp