Jubeltråd :)

Navi

Gift med forumet
VIP
Januar 2017
Siden vi har en tråd for klager, syns jeg vi bør ha en for ting vi er glade for og [emoji5]
 
IMG_3764.JPG
Jubler for denne[emoji4] 4+2 idag, og blir utrolig nok beroliget når clearblue er enig mtp HCG[emoji4]
 
Jubler for at jeg er gravid med en fantastisk mann og at vi har så mye fin familie rundt oss som vi gleder oss til å fortelle det til :Heartred
 
Jubler for at det er søndag og jeg kan ligge å dra meg lenge da bærta er på overnatting hos klassevenninde:singing:
 
Åh Ja, jeg jubler for hver dag uten blod! Det har jeg ikke opplevd i noe svangerskap siden jeg fikk med snuppa for snart ni år siden! Alltid blødd. Så det må jo være positivt!
 
Jubler for IKM idag, og sterk og positiv test [emoji7] første milepæl nådd!

IMG_6085.JPG
 
Oi, den var sterk! :)Er det tidligtest eller har du bare veldig høy produksjon av hcg? :hilarious:

Nei er vanlig 25 mlu test! Må ha veldig høy produksjon av HCG denne gangen, fikk «gravid 2-3» allerede på torsdag, da jeg bare var 3+4 [emoji28] Forrige gang jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før jeg var 5 uker på vei!
 
Nei er vanlig 25 mlu test! Må ha veldig høy produksjon av HCG denne gangen, fikk «gravid 2-3» allerede på torsdag, da jeg bare var 3+4 [emoji28] Forrige gang jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før jeg var 5 uker på vei!

Så rart at det kan variere så mye fra graviditet til graviditet :woot:
 
Nei er vanlig 25 mlu test! Må ha veldig høy produksjon av HCG denne gangen, fikk «gravid 2-3» allerede på torsdag, da jeg bare var 3+4 [emoji28] Forrige gang jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før jeg var 5 uker på vei!
Kanskje der er to? ;)
 
Jubler for at det nærmer seg fredag og mannen kommer hjem slik at jeg kan overraske han med positiv graviditetstest [emoji6] ikke lett å holde på denne hemmeligheten [emoji85]
 
Deilig med første treningsøkt etter noen dager sykdom! :)
 
Back
Topp