Jubeltråd :)

Legen min sier også at det er andre trimester fra 12+0 :)

Jeg skjønner ingenting av hva legen sier jeg.... for her er d 2.trimester i uke 14. Men hun mener samtidig at jeg er i uke 14 når jeg er 13+0-13+6, jeg føler det er så feil å si.... men helt realistisk i eget hodet, det spiller jo egentlig ingen verdens rolle sånn egentlig, jeg er på overtid når juni kommer, jeg blir satt i gang 5.juni, d er alt som teller [emoji23]
 
Jeg skjønner ingenting av hva legen sier jeg.... for her er d 2.trimester i uke 14. Men hun mener samtidig at jeg er i uke 14 når jeg er 13+0-13+6, jeg føler det er så feil å si.... men helt realistisk i eget hodet, det spiller jo egentlig ingen verdens rolle sånn egentlig, jeg er på overtid når juni kommer, jeg blir satt i gang 5.juni, d er alt som teller [emoji23]
Ja kan være litt forvirrende dette her :) Men når du er 13+0-13+6 er du inne i uke 14, mens når du er 14+0-14+6 er du inne i uke 15 :) Du er liksom begynt på din fjortende uke som gravid :)
 
Jubler for at jeg i helgen faktisk har klart å komme med noen korte turer ut av huset [emoji4][emoji173]️ Sliten og kvalm nå, men så deilig med noen andre inntrykk enn stua liksom [emoji12]
 
14+0 i dag [emoji4] Jeg har de siste dagene kjent tydeligere bevegelse i magen. Det er så herlig [emoji173]️
 
15 +0 I dag! Helt sikker på at det er knerten jeg kjenner turne inni meg inniblant på kvelden!
 
Henvisning til oul ble sendt i går, allerede fått svar om når timen er, så det gikk raskt :)
 
Jeg fikk svar samme dag den ble sendt inn:) Begynte virkelig å lure på hvorfor jeg hadde fått innkalling til sykehuset, koblet ikke helt, hehe.
Ja, ble litt paff, kan være eg har fått svar samme dag, bare antok at legen sendte den dagen før, men vet jo ikke siden eg var til gynekolog den dagen og ho måtte sende epikrisen til legen også kunne legen sende henvisning :) Kjekt når alt går elektronisk og så raskt :) Når skal du?
 
Ja, ble litt paff, kan være eg har fått svar samme dag, bare antok at legen sendte den dagen før, men vet jo ikke siden eg var til gynekolog den dagen og ho måtte sende epikrisen til legen også kunne legen sende henvisning :) Kjekt når alt går elektronisk og så raskt :) Når skal du?

Jeg skal 13 desember:) Føles ikke så lenge til. Blir spennende:)
 
Back
Topp