Jubeltråd ❤

Jubler for en veldig fin ultralyd der jeg fikk se en liten miniatyrbaby som sprella med armer og føtter. Det var magisk å se :love7 da er det kanskje på tide å faktisk tro på at det går veien denne gangen :smiley-bounce022
 
Jubler for 7+0, spent på ul i dag!:)
 
Jubler for en veldig fin ultralyd der jeg fikk se en liten miniatyrbaby som sprella med armer og føtter. Det var magisk å se :love7 da er det kanskje på tide å faktisk tro på at det går veien denne gangen :smiley-bounce022
Sååååå gøy!! Hvor langt er du på vei?:angelic:
 
Jubler for TUL overstått. Sett lille blåbæret mitt med bankende hjerte:Heartred Slapp til og med innvendig UL:p
 
Hvor langt er du på vei?:) spent på hvor mye man ser på utvendig UL uke 8+1, når jeg skal til legen og forhåpentligvis ta en kjapp ul :)
Jeg er 7+0, hun sa det var vanskelig å måle riktig så tidlig. Men ut i fra målene 6+5 :joyful: Hun sa man ikke kunne se noe annet med innvendig Ul så tidlig, så dersom man fant det med utvendig var det like bra. Så hjerte og plommesekk.
 
Jeg er 7+0, hun sa det var vanskelig å måle riktig så tidlig. Men ut i fra målene 6+5 :joyful: Hun sa man ikke kunne se noe annet med innvendig Ul så tidlig, så dersom man fant det med utvendig var det like bra. Så hjerte og plommesekk.
Spennende! Nå gleeeder jeg meg til neste onsdag:love017
 
Jubler for positive nyheter! Har hatt litt brun utflod til og fra, og vært redd for en ny MA. hCG målingene mine før blødningene var som følger:
14dpo/4+0: 288
16dpo/4+2: 591
Tok en ny hCG igår, 27dpo/5+6, og har vært så nervøs for resultatet. Men fikk nå beskjed om at hcg var på 16000 ♥️ Så nå gleder jeg meg til TUL på fredag ♥️
 
Jubler for bankende hjerte og et lite søtt bringebær på tidlig UL :Heartredog ny time til ultralyd 22 Juni:happy:
 
Tul på ivf-klinikken i dag, og hjertet slo og baby sprellet :gen014 Ble målt til 8+3 som er helt korrekt størrelse ift termin, og nå gråter jeg litt fordi jeg er så lettet. Hadde en runde på legevakt i forrige uke hvor ting var litt uklart, så jeg har holdt på å kaste opp av ren nervøsitet i hele dag. Rosa sky her altså
 
Tul på ivf-klinikken i dag, og hjertet slo og baby sprellet :gen014 Ble målt til 8+3 som er helt korrekt størrelse ift termin, og nå gråter jeg litt fordi jeg er så lettet. Hadde en runde på legevakt i forrige uke hvor ting var litt uklart, så jeg har holdt på å kaste opp av ren nervøsitet i hele dag. Rosa sky her altså

så herlig :Heartred
 
Jubler for verdens beste arbeidsgiver som tilrettelegger til det ytterste for meg og lar meg styre dagene som det passer meg best ifht kvalmen:angelic:
 
Jubler for at formen begynner bli bedre
:smiley-bounce016
kvalmen kommer ikke fullt så ofte lengre, føler meg litt piggere
 
Jubler for at jeg kjenner aktivitet i magen når jeg har vært litt for aktiv, puppene har blitt mørkere, jeg er veldig trett, humørsyk, tisser ofte m.m. Det må være gode tegn.. :shy:
 
Back
Topp