Minemin Glad i forumet ❤Januarlykke 2022❤ 1 Jan 2022 #141 Eplejuice skrev: I dag må jeg juble for min kjære som i går bestemte seg for å fri Klikk for å utvide … Gratulerer ❤
Eplejuice skrev: I dag må jeg juble for min kjære som i går bestemte seg for å fri Klikk for å utvide … Gratulerer ❤
Lykketroll1 Forumet er livet Vi som prøver :) It's gonna be May 2019 ❤Januarlykke 2022❤ 1 Jan 2022 #142 Eplejuice skrev: I dag må jeg juble for min kjære som i går bestemte seg for å fri Klikk for å utvide … Gratulerer!!! Fin dato og fin ting å gjøre i ventetiden Vi har samme forlovelsesdato bare i 2020
Eplejuice skrev: I dag må jeg juble for min kjære som i går bestemte seg for å fri Klikk for å utvide … Gratulerer!!! Fin dato og fin ting å gjøre i ventetiden Vi har samme forlovelsesdato bare i 2020
Dolly88 Forelsket i forumet Julibaluba 2017 ❤Januarlykke 2022❤ 1 Jan 2022 #143 Eplejuice skrev: I dag må jeg juble for min kjære som i går bestemte seg for å fri Klikk for å utvide … Gratulerer så mye
Eplejuice skrev: I dag må jeg juble for min kjære som i går bestemte seg for å fri Klikk for å utvide … Gratulerer så mye
Tønsbergjenta35 Blir kjent med forumet ❤Januarlykke 2022❤ 2 Jan 2022 #144 Jubler over at jeg er 37+3, i god form og at gutten vår blir født i januar