Jubeltråd ❤

Herregud! Nå er det 9(!!!) av venninnene mine (alle har typer i samme vennegjeng og de bor innen en radius på 7 km) som enten nettopp har født eller skal ha baby!:eek: Blant disse er alle mine 3 nærmeste venninner! :Heartred:Heartred For en glede!! :Heartred:notworthy
 
Jubler for en fin ultralyd idag, som viste at lille tuppa vokser som hun skal og alt ser supert ut ♥️
 

Vedlegg

  • Snapchat-923761083.jpg
    Snapchat-923761083.jpg
    1,2 MB · Visninger: 43
I dag jubler jeg over at livmorhalsen er lang og fin, at lillebror er over 800gr og at det blir ks i uke 37 som betyr at jeg får komme hjem til jul - om jeg går så langt vel og merke ❤
 
Jubler over at alt var tipp topp hos jm idag
:smiley-bounce016
blodtrykk, urin, vekst og hjertelyd
Idag var sambo med for første gang, nå vil han være med på alle fremover :happy::happy: hærlig
Og den lille er så aktiv, så hærlig følelse
 
I dag ble jeg spurt om jeg ville bære gudbarnet mitt opp til døpefonten❤ for en ære❤ jeg jublet samtidig som at jeg sippet:hilarious:
 
I dag jubler jeg over at guttene reiser til pappaen sin i en uke, så a mor kan få slappe av og ligge på sofaen:angelic:
Og for at fysioterapeuten ringte i dag og sa at jeg kan få komme i morgen tidlig, så kanskje det er litt håp for bekkenet mitt snartxsmile9
 
Jubler for 3.trimester:woot:
 
Jubler for 100 dager til termin OG 3D ultralyd idag :D:dance018
 
I dag jubler jeg over at guttene reiser til pappaen sin i en uke, så a mor kan få slappe av og ligge på sofaen:angelic:
Og for at fysioterapeuten ringte i dag og sa at jeg kan få komme i morgen tidlig, så kanskje det er litt håp for bekkenet mitt snartxsmile9
Nyt å bare ha deg selv å tenke på og pleie:Heartred Er det pga høstferie, eller har dere 50/50?:love7 Vanligvis klarer jeg å nyte litt når ungene er hos pappaen, men jeg merker det blir sårere og sårere nå i svangerskapet :nailbiting: Mulig alle hormonene som herjer i kroppen:hilarious: Det er jo spesielt nå jeg trenger avlastning :woot::rolleyes:Vi har 50/50, men ser ungene mine flere ganger i uken i pappa ukene likevel, spesielt eldstejenta mi. Hun savner meg fort, og de fleste klassevennene hennes bor på feltet her, så hun tar bussen hit etter skolen flere dager i uken i pappa ukene.
 
Nyt å bare ha deg selv å tenke på og pleie:Heartred Er det pga høstferie, eller har dere 50/50?:love7 Vanligvis klarer jeg å nyte litt når ungene er hos pappaen, men jeg merker det blir sårere og sårere nå i svangerskapet :nailbiting: Mulig alle hormonene som herjer i kroppen:hilarious: Det er jo spesielt nå jeg trenger avlastning :woot::rolleyes:Vi har 50/50, men ser ungene mine flere ganger i uken i pappa ukene likevel, spesielt eldstejenta mi. Hun savner meg fort, og de fleste klassevennene hennes bor på feltet her, så hun tar bussen hit etter skolen flere dager i uken i pappa ukene.

Vi har 50/50:happy: Og vanligvis så har jeg det som deg, nyter stillheten og kommer meg til hektene mens i svangerskapet nå så blir det grusomt dagen etter de har reist:shifty: Og morsomt er det, for jeg har jo så behov for den tiden å hente meg igjen på:hilarious:
 
Jubler over siste trimester og at det medfører at jeg er fritatt fra nattevakter :)
 
100 dager igjen til termin i dag:smiley-bounce016:Heartred
 
I dag jubler jeg for 27+0 og bare 10 «små» uker igjen til frøkna ikke er premturxsmile9:Heartred
 
Etter å omtrent vært alene med syk 2-åring i 1 uke nå har mannen tatt seg en ekstra fridag og har dermed fri til torsdag :happy: Det er bare så utrolig deilig å endelig skulle dele på oppgavene med henne og ikke minst få sove ut litt!
Kvalmen blir ekstra gale når jeg må stå opp med henne og ikke minst at hun ikke har kunne gått i bhg.
Nå mangler det bare at hun blir frisk stakkars:Heartred 1 uke med feber nå…:sad010

Så ja! Jubler for at mannen har en uke fri:hilarious:
 
Back
Topp