21 uker i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt å bare ha deg selv å tenke på og pleie Er det pga høstferie, eller har dere 50/50? Vanligvis klarer jeg å nyte litt når ungene er hos pappaen, men jeg merker det blir sårere og sårere nå i svangerskapet Mulig alle hormonene som herjer i kroppen Det er jo spesielt nå jeg trenger avlastning Vi har 50/50, men ser ungene mine flere ganger i uken i pappa ukene likevel, spesielt eldstejenta mi. Hun savner meg fort, og de fleste klassevennene hennes bor på feltet her, så hun tar bussen hit etter skolen flere dager i uken i pappa ukene.I dag jubler jeg over at guttene reiser til pappaen sin i en uke, så a mor kan få slappe av og ligge på sofaen
Og for at fysioterapeuten ringte i dag og sa at jeg kan få komme i morgen tidlig, så kanskje det er litt håp for bekkenet mitt snart
Nyt å bare ha deg selv å tenke på og pleie Er det pga høstferie, eller har dere 50/50? Vanligvis klarer jeg å nyte litt når ungene er hos pappaen, men jeg merker det blir sårere og sårere nå i svangerskapet Mulig alle hormonene som herjer i kroppen Det er jo spesielt nå jeg trenger avlastning Vi har 50/50, men ser ungene mine flere ganger i uken i pappa ukene likevel, spesielt eldstejenta mi. Hun savner meg fort, og de fleste klassevennene hennes bor på feltet her, så hun tar bussen hit etter skolen flere dager i uken i pappa ukene.
Gratulerer så masseI dag må jeg juble for min kjære som i går bestemte seg for å fri