Jubeltråd ❤

HåpeSpire

Forumet er livet
Assistert-jentene
Oktoberlykke 2019
❤Januarlykke 2022❤
I denne tråden skal man glede seg uhemmet over den lille i magen, alle positive milepæler og generelt fine ting :D I starten er det gjerne redsel og angst for å miste som preger hverdagen, så jeg syns det er viktig å trekke frem det positive ❤

I dag jubler jeg for at jeg er gravid her og nå ❤
 
Fin tråd! :D Lett å være engstelig, men i dag jubler jeg for 2-3 på den digitale testen og like sterk teststrek som kontrollstrek på strimmeltesten :smiley-bounce012 Er superglad for at det klaffet naturlig, vi hadde bestemt oss for å ta utredning neste måned om det ikke klaffet nå. Hadde til og med fiksa politiattest!

Jubler litt ekstra for at mannen er veldig støttende og er sikker på at dette skal gå bra :smiley-bounce016
 
Fin tråd! :D Lett å være engstelig, men i dag jubler jeg for 2-3 på den digitale testen og like sterk teststrek som kontrollstrek på strimmeltesten :smiley-bounce012 Er superglad for at det klaffet naturlig, vi hadde bestemt oss for å ta utredning neste måned om det ikke klaffet nå. Hadde til og med fiksa politiattest!

Jubler litt ekstra for at mannen er veldig støttende og er sikker på at dette skal gå bra :smiley-bounce016

Så bra at dere klarte det uten hjelp ❤
 
Jubler for at jeg klarte å holde meg fra å teste igjen i dag 12 dpo :angelic: Blir bare stressa av testing, så nå skal jeg holde meg til 14 dpo, og deretter kun ta en siste test på klinikkens testdato om 1 uke :)
 
Jubler for 4+0 ❤ En liten milepæl det og!
 
Hurra, jeg er gravid!!:smiley-bounce016 Idag fikk jeg positiv digitaltest! 1-2:Heartred:talk017
 
Jubler for at det så smått begynner å komme litt symptomer ❤
 
Jubler for at jeg endelig har offisiell testdato i morgen og kan fortelle klinikken at jeg er graviiiiiid ❤
 
Jubler for 3+ på den digitale :smiley-bounce016
 
Jubler for at jeg har fortalt klinikken om at forsøket var vellykket og at de har sendt henvisning til TUL :D
 
Jubler for at jeg har fått time til TUL 7+6 ❤
 
Var hos lege idag og fikk konstantert graviditeten (føltes ikke virkelig før hun sa det:hilarious:)...og var så heldig å få komme til jordmor samme dag for en prat, og hun henviste meg til TUL da hun er usikker på om jeg er en del lengre enn 5+6:wideyed: så jubler for TUL imorgen 11.00:):):)
 
Løfter frem denne igjen jeg :)

Jubler for at jeg er ferdig med støttemedisinen etter IVF, sååååå godt å slippe det :D
 
:HeartredJubler for 6+0 idag, gleder meg til ultralyd om 9 dager
 
Jubler for 4+0 i morgen og nesten to uker ferie fra onsdag!!! Cant wait :angelic: Mannen på jobb og mini i bhg. Mammatiiiiid:Heartred
 
Back
Topp