Jubeltråd ❤

Jubler for at det har kommet en liten kul nederst i magen:D På morgenene er magen vanligvis helt flat når jeg ligger på ryggen, men i dag klarte vi både kjenne og se en veldig lav kul som er på vei opp:p Også jobber felt der nede for tia, så den lille + livmor prøver nok å okkupere den plassen som er:hilarious:
 
Jubler for at alt så fint ut på TUL i går! De målte klumpen til å være akkurat så stor som den burde være i forhold til termin. Begynner så vidt å tro at det faktisk kan gå bra denne gangen :happy:
 
Jubler for fantastiske leger og sykepleiere på avdelingen jeg ligger på:Heartred
 
Jubler for at TUL i dag gjekk så fint! Fekk sjå og høre eit flott, bankende hjerte med god hjertefrekvens, og baby er akkurat så stor som den skal vere:Heartred Kanskje eg kan våge og slappe av no og tenke at det faktisk kan gå denne gangen:)
 
Jubler for ultralyd hos lege i dag, alt så bra ut, med en aktiv baby:happy:
 
Jubler for at vi i dag er 20+0 og jeg gleder meg over hver dag som går. "Bare" 20 uker igjen til jeg aldri skal bekymre meg over en graviditet igjen. Bare nyte hverdagen med de barna vi er så heldige å ha bært frem.
 
Jubler for en skikkelig aktiv prinsesse i magen som sparket tydelig til pappas hånd for første gang i går kveld 19+4 i dag!
 
Jubler for at vi i dag er 20+0 og jeg gleder meg over hver dag som går. "Bare" 20 uker igjen til jeg aldri skal bekymre meg over en graviditet igjen. Bare nyte hverdagen med de barna vi er så heldige å ha bært frem.
Skriver under på den! Jeg er også 20 uker i dag og teller bare ned til dette er over. Det værste med å være gravid er for min del alle bekymringene. Er så redd for å miste eller få en dødfødt.
 
Jubler for at alt var bra på OUL, og at det viste seg å være en jente der ♥️ har to gutter fra før, så regnet med at det skulle være en gutt denne gangen også. Jubler også for at jeg endelig begynner å kjenne litt liv daglig (19+0). Hurra!!
 
Jubler for å være rett over halvveis i dag!!!!:) Nå må tiden bare gå fort:bag:

0A0F72DC-EFB5-4FAD-8E39-E213AA15F85C.png
 
Fine resultat etter fosterdiagnostikk og fostervannsprøve, etter funn av soft markørar på OUL. Takk og pris! Vore nokon LANGE, tunge døgn..... Ventar siste resultata av prøven neste veke, men der er der liten sjans for å finne avvik :angelic:
 
Første gang med tydelige spark utenpå i dag! Gøy :D
 
Oh lord! I dag hentet mannen en brukt BBHugme til bare 450kr. Aldri prøvd sånn før. For en lykke!!!! Gleder meg til natta!
 
Jubler for 23+0 i dag! En stor milepæl, skulle han bli født nå vil de prøve å redde han:love7
 
Jubler for 23+0 i dag! En stor milepæl, skulle han bli født nå vil de prøve å redde han:love7
Tenk at vi allerede er kommet der i januar-gruppen!:angelic: Ikke lenge siden vi satt å diskuterte graviditetstester og TUL:p Tiden går fort og veldig sakte samtidig:joyful: Gratulerer med den milepælen! :happy::happy:
 
Tenk at vi allerede er kommet der i januar-gruppen!:angelic: Ikke lenge siden vi satt å diskuterte graviditetstester og TUL:p Tiden går fort og veldig sakte samtidig:joyful: Gratulerer med den milepælen! :happy::happy:

Tusen takk! En av de viktigste milepælene for meg personlig etter å ha mistet før. :Heartred Har endelig tillatt meg selv å begynne å gjøre litt innkjøp og faktisk forberede meg på at det kommer en liten en:cheers ja, tiden går både fort og sakte! Føles ut som det var nå nettopp at jeg sjekket på testene om de ble sterkere for hver dag :)
 
Jubler for at alt var bra på ordinær ultralyd i dag:happy: Morkaka lå litt langt nede, så ny ultralyd i desember.
 
Back
Topp