Jubler for at nærmeste familie er informert,og at det var utelukkende gledesrop og lykkeønskninger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for at teststreken er mye sterkere enn kontrollstreken Forrige gang på denne tiden var streken mye svakere. En veldig lettelse, så det kom en tåre Nå gleder jeg meg bare veldig til tidlig ultralyd!
Jubler over at hjertet mest sannsynlig er begynt å slå i dag
Hvordan gikk TUL?Var hos lege idag og fikk konstantert graviditeten (føltes ikke virkelig før hun sa det)...og var så heldig å få komme til jordmor samme dag for en prat, og hun henviste meg til TUL da hun er usikker på om jeg er en del lengre enn 5+6 så jubler for TUL imorgen 11.00
TUL gikk kjempefint, men var nok kortere enn 6+0. Fikk ikke sett så mye. Men graviditeten er der og alt er der det skal være tilbake 20.mai, og da håper jeg at vi ser en skikkelig mums og hjertet gyn sa jo at alt var normalt og at jeg antakelig er 4-5 dager kortere enn jeg trodde, at det ofte er for tidlig å se noe. Meeeeeen kan ikke noe for at jeg tenker mye på neste TUL, at der ikke skal være noe må bare slutte å tenke slikHvordan gikk TUL?
Så godt å få bekreftet at alt er som det skal være, selv om du antageligvis ikke har kommet så langt som antatt Jeg tipper du får se en herlig liten bamsemums neste gang du kommer dit! Prøv å la negative, pessimistiske og destruktive tanker fare, for dette går mest sannsynlig kjempefint!TUL gikk kjempefint, men var nok kortere enn 6+0. Fikk ikke sett så mye. Men graviditeten er der og alt er der det skal være tilbake 20.mai, og da håper jeg at vi ser en skikkelig mums og hjertet gyn sa jo at alt var normalt og at jeg antakelig er 4-5 dager kortere enn jeg trodde, at det ofte er for tidlig å se noe. Meeeeeen kan ikke noe for at jeg tenker mye på neste TUL, at der ikke skal være noe må bare slutte å tenke slik
Når er det egentlig det skjer? Virker som om alle sier forskjellige dager
Du har nok rett takk for oppmuntrende ordSå godt å få bekreftet at alt er som det skal være, selv om du antageligvis ikke har kommet så langt som antatt Jeg tipper du får se en herlig liten bamsemums neste gang du kommer dit! Prøv å la negative, pessimistiske og destruktive tanker fare, for dette går mest sannsynlig kjempefint!
har både lest og hørt 21-22 dpo og ca 5+1.
Åååh Hvor langt på vei er du?Fikk se hjertet slå på TUL i dag
6+4. Har en MA og to kjemiske med meg i bagasjen, så har ikke helt trodd på de positive testene.Åååh Hvor langt på vei er du?