Jubeltråd ❤

Jubler for at nærmeste familie er informert,og at det var utelukkende gledesrop og lykkeønskninger :D
 
Jubler for en veldig fin utedag med den lille familien min ❤ Greide å henge med selv om jeg er utslitt!
 
Jubler for at teststreken er mye sterkere enn kontrollstreken :) Forrige gang på denne tiden var streken mye svakere. En veldig lettelse, så det kom en tåre :sad010❤️ Nå gleder jeg meg bare veldig til tidlig ultralyd!
 
Jubler over at hjertet mest sannsynlig er begynt å slå i dag :D :Heartred
 
Jubler for at teststreken er mye sterkere enn kontrollstreken :) Forrige gang på denne tiden var streken mye svakere. En veldig lettelse, så det kom en tåre :sad010❤️ Nå gleder jeg meg bare veldig til tidlig ultralyd!

Dette skal gå bra ❤
 
Var hos lege idag og fikk konstantert graviditeten (føltes ikke virkelig før hun sa det:hilarious:)...og var så heldig å få komme til jordmor samme dag for en prat, og hun henviste meg til TUL da hun er usikker på om jeg er en del lengre enn 5+6:wideyed: så jubler for TUL imorgen 11.00:):):)
Hvordan gikk TUL?:Heartred
 
Hvordan gikk TUL?:Heartred
TUL gikk kjempefint, men var nok kortere enn 6+0. Fikk ikke sett så mye. Men graviditeten er der og alt er der det skal være:) tilbake 20.mai, og da håper jeg at vi ser en skikkelig mums og hjertet:Heartred gyn sa jo at alt var normalt og at jeg antakelig er 4-5 dager kortere enn jeg trodde, at det ofte er for tidlig å se noe. Meeeeeen kan ikke noe for at jeg tenker mye på neste TUL, at der ikke skal være noe:sorry: må bare slutte å tenke slik
 
TUL gikk kjempefint, men var nok kortere enn 6+0. Fikk ikke sett så mye. Men graviditeten er der og alt er der det skal være:) tilbake 20.mai, og da håper jeg at vi ser en skikkelig mums og hjertet:Heartred gyn sa jo at alt var normalt og at jeg antakelig er 4-5 dager kortere enn jeg trodde, at det ofte er for tidlig å se noe. Meeeeeen kan ikke noe for at jeg tenker mye på neste TUL, at der ikke skal være noe:sorry: må bare slutte å tenke slik
Så godt å få bekreftet at alt er som det skal være, selv om du antageligvis ikke har kommet så langt som antatt:Heartred Jeg tipper du får se en herlig liten bamsemums neste gang du kommer dit!:love7 Prøv å la negative, pessimistiske og destruktive tanker fare, for dette går mest sannsynlig kjempefint!
 
Så godt å få bekreftet at alt er som det skal være, selv om du antageligvis ikke har kommet så langt som antatt:Heartred Jeg tipper du får se en herlig liten bamsemums neste gang du kommer dit!:love7 Prøv å la negative, pessimistiske og destruktive tanker fare, for dette går mest sannsynlig kjempefint!
Du har nok rett:):):) takk for oppmuntrende ord:Heartred
 
Ny milepæl nådd - 2 - 3 på digital og strekene er like sterke:happy: Blir så spennende fremover!
 
Jubler for hcg målingen jeg gjorde i dag :Heartred
 
Last edited:
Jubler for 2-åring i hus:Heartred
 
Jubler for endelig å faktisk være forbi IKM, uten mensen:hello2 Fikk positiv test 4 dager før, og det har vært lange dager hit:hilarious:
 
Back
Topp