Jubler for å ha fått ned frokosten selv med syk morgenkvalme i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for 2-åring i hus
Takk!! Det er helt sinnsykt Tiden flyyyyyr Plutselig er vi 2-barnsmødre!! (Hvis ikke du har flere fra før)Gratulerer med toåringen ❤ Min blir to i september, det slo meg nå at det bare er 4 mnd til
Jubler for denne i dag 5+2
Ååå, gleder meg til å teste med digital igjen Fikk dere 2-3 i mellomtiden? Hvis ja, når?Jubler for 3+ på digital idag, 5+1
Takk!! Det er helt sinnsykt Tiden flyyyyyr Plutselig er vi 2-barnsmødre!! (Hvis ikke du har flere fra før)
Blir spennende med to Jeg hadde egentlig tenkt å vente til hun var typ 5 år Men så plutselig ble alle venninnene mine gravid og babysyken kom snikende innpå Nå er jeg så heldig å få permisjon sammen med ganske mange venninner inkl. 2 av mine aller nærmesteHelt ubegripelig!!!! Har bare en fra før ja
Blir spennende med to Jeg hadde egentlig tenkt å vente til hun var typ 5 år Men så plutselig ble alle venninnene mine gravid og babysyken kom snikende innpå Nå er jeg så heldig å få permisjon sammen med ganske mange venninner inkl. 2 av mine aller nærmeste
Åååh, her var jeg førstemann ute med barn. Hadde ingen andre å dele permisjon med sist, men likte all oppmerksomheten jeg fikk for meg selv og mini da Håper du får en fin permisjonstid selv om! Der du kan nyte tiden med deg og dine Man setter gjerne mer pris på alenetiden med baby når man har et barn fra før?Åh, så utrolig stas å få oppleve det sammen da ❤ Jeg har bare venner som er mye eldre enn meg og alle har barn i ungdomskolealder, så permisjonstiden her blir nok like stusselig som sist...
Åååh, her var jeg førstemann ute med barn. Hadde ingen andre å dele permisjon med sist, men likte all oppmerksomheten jeg fikk for meg selv og mini da Håper du får en fin permisjonstid selv om! Der du kan nyte tiden med deg og dine Man setter gjerne mer pris på alenetiden med baby når man har et barn fra før?
Nei, korona hjalp nok ikke på!! Håper vi slipper korona med neste! Jeg var tilbake fra permisjon 2 uker før korona, så slapp unna den i permisjonenJa, det kan jo hende siden man vet hvor fort det går Vi kosa oss sist bare vi altså, men det var litt ensomt. Hjalp ikke på at det var korona
Nei, korona hjalp nok ikke på!! Håper vi slipper korona med neste! Jeg var tilbake fra permisjon 2 uker før korona, så slapp unna den i permisjonen
Ja, fikk 2-3 første gang 4+0 Lykke til!Ååå, gleder meg til å teste med digital igjen Fikk dere 2-3 i mellomtiden? Hvis ja, når?
Oi, det høres ille ut! Her har korsryggen begynt å krangle om jeg går/står for lenge, er 5+6Jubler over at jeg er 6+1 og bekkenet enda fungerer! Forrige svangerskap streiket det 5+2 og var helt ødelagt fram til etter fødsel
Ja det var ikke noe gøy, sykemeldt og mer eller mindre sengeliggende hele svangerskapet med ekstreme smerter hvis jeg gjorde noe som helst..Oi, det høres ille ut! Her har korsryggen begynt å krangle om jeg går/står for lenge, er 5+6