Jubeltråd ❤

Jubler for denne i dag 5+2 :)
 

Vedlegg

  • 7D2BF858-3D68-445F-813D-98146A3E3C5A.jpeg
    7D2BF858-3D68-445F-813D-98146A3E3C5A.jpeg
    13,7 KB · Visninger: 26
Gratulerer med toåringen ❤ Min blir to i september, det slo meg nå at det bare er 4 mnd til :eek:
Takk!! Det er helt sinnsykt:eek: Tiden flyyyyyr:bag: Plutselig er vi 2-barnsmødre!! (Hvis ikke du har flere fra før):rolleyes::rolleyes:
 
Helt ubegripelig!!!! Har bare en fra før ja :p
Blir spennende med to:rolleyes: Jeg hadde egentlig tenkt å vente til hun var typ 5 år:hilarious: Men så plutselig ble alle venninnene mine gravid og babysyken kom snikende innpå:angelic: Nå er jeg så heldig å få permisjon sammen med ganske mange venninner inkl. 2 av mine aller nærmeste:Heartred
 
Blir spennende med to:rolleyes: Jeg hadde egentlig tenkt å vente til hun var typ 5 år:hilarious: Men så plutselig ble alle venninnene mine gravid og babysyken kom snikende innpå:angelic: Nå er jeg så heldig å få permisjon sammen med ganske mange venninner inkl. 2 av mine aller nærmeste:Heartred

Åh, så utrolig stas å få oppleve det sammen da ❤ Jeg har bare venner som er mye eldre enn meg og alle har barn i ungdomskolealder, så permisjonstiden her blir nok like stusselig som sist...
 
Åh, så utrolig stas å få oppleve det sammen da ❤ Jeg har bare venner som er mye eldre enn meg og alle har barn i ungdomskolealder, så permisjonstiden her blir nok like stusselig som sist...
Åååh, her var jeg førstemann ute med barn. Hadde ingen andre å dele permisjon med sist, men likte all oppmerksomheten jeg fikk for meg selv og mini da:rolleyes: Håper du får en fin permisjonstid selv om! Der du kan nyte tiden med deg og dine:Heartred:Heartred Man setter gjerne mer pris på alenetiden med baby når man har et barn fra før?:love7
 
Åååh, her var jeg førstemann ute med barn. Hadde ingen andre å dele permisjon med sist, men likte all oppmerksomheten jeg fikk for meg selv og mini da:rolleyes: Håper du får en fin permisjonstid selv om! Der du kan nyte tiden med deg og dine:Heartred:Heartred Man setter gjerne mer pris på alenetiden med baby når man har et barn fra før?:love7

Ja, det kan jo hende siden man vet hvor fort det går :) Vi kosa oss sist bare vi altså, men det var litt ensomt. Hjalp ikke på at det var korona :hilarious:
 
Ja, det kan jo hende siden man vet hvor fort det går :) Vi kosa oss sist bare vi altså, men det var litt ensomt. Hjalp ikke på at det var korona :hilarious:
Nei, korona hjalp nok ikke på!!:wtf: Håper vi slipper korona med neste! Jeg var tilbake fra permisjon 2 uker før korona, så slapp unna den i permisjonen:angelic:
 
Nei, korona hjalp nok ikke på!!:wtf: Håper vi slipper korona med neste! Jeg var tilbake fra permisjon 2 uker før korona, så slapp unna den i permisjonen:angelic:

Jeg har håp! ❤ Når alle blir vaksinert tror jeg ting blir mer normalt :)
 
Jubler for 2-3 på digital :D
 
Jubler for svar på gårsdagens blodprøver. TSH på 1,58 ❤ Såååå glad for at økning av medisinene ser ut til å fungere ❤ Ny blodprøve om 4 uker, håper det er like stabilt da!
 
Jubler over at jeg er 6+1 og bekkenet enda fungerer!:woot: Forrige svangerskap streiket det 5+2 og var helt ødelagt fram til etter fødsel:confused:
 
Oi, det høres ille ut! Her har korsryggen begynt å krangle om jeg går/står for lenge, er 5+6:)
Ja det var ikke noe gøy, sykemeldt og mer eller mindre sengeliggende hele svangerskapet med ekstreme smerter hvis jeg gjorde noe som helst..:arghh::hungover:
Håper ikke du blir mer plaget!
 
Back
Topp