camoiji
Forelsket i forumet
Hadde første legetime i dag (6+4). Ble i all hovedsak for det meste prating, men hun kjente litt på livmor og tok en liten sjekk nedentil. Hun sa at all den typen utflod som kom når hun puttet den tingen inn nedentil hvertfall tyder på masse HCG produksjon! [emoji1376] Fikk tilbud om HCG måling om jeg ønsket, men jeg kjente ingen behov på å få det bekreftet. Legen var enig i at det var nok av andre symptomer som var mer enn nok[emoji4]
Hun oppfordret meg til å ta en TUL for å få en mer klar termin plus det å få sett hjertet slå. Så hun ordnet henvisning med engang og jeg vil bli kalt inn ila de to neste ukene.
Og jeg som ikke engang hadde planlagt og ta noe TUL![emoji23] men det var jo på legens initiativ, så hvorfor ikke. [emoji1]
Hun oppfordret meg til å ta en TUL for å få en mer klar termin plus det å få sett hjertet slå. Så hun ordnet henvisning med engang og jeg vil bli kalt inn ila de to neste ukene.
Og jeg som ikke engang hadde planlagt og ta noe TUL![emoji23] men det var jo på legens initiativ, så hvorfor ikke. [emoji1]