Jubel-tråden

Ja, det er jo viktigst tross alt :)
Vi har begge UL den uka, jeg to dager før deg. Er du også mer nervøs enn noe annet? :nailbiting:

Ja er så absolutt det.

Oi det har du det! Spennende altså [emoji7]Herremin er sååååå nervevrak jeg! Tenker ikke på noe annet [emoji173]️ gjør vondt inni hele meg når jeg tenker på at jeg ikke får se en liten som har det godt inni magehuset [emoji173]️❣️[emoji173]️

Men vi må bare krysse for å se skatter som har det veldig bra [emoji7]
 
Ja er så absolutt det.

Oi det har du det! Spennende altså [emoji7]Herremin er sååååå nervevrak jeg! Tenker ikke på noe annet [emoji173]️ gjør vondt inni hele meg når jeg tenker på at jeg ikke får se en liten som har det godt inni magehuset [emoji173]️❣️[emoji173]️

Men vi må bare krysse for å se skatter som har det veldig bra [emoji7]

Sjansen er heldigvis aller størst for at alt er vel ✌❤️
 
Fått i meg 4 knekkebrød og 4 pølser fra slakteren :gen014 lenge siden jeg har fått så mye mat i meg xsmile3
 
Yeey et mål er nådd! Neste er ul om ti dager [emoji173]️krysser for en god nyhet [emoji173]️
e3943ffadb0ef567e28a7741c4189ad7.png
Hvilken app er det? :)
 
Jubler for at jeg er 13+0 og fikk hørt hjertelyden på Doppler også [emoji7]herremin sååååå lettet jeg er at tårene bare rant [emoji173]️[emoji7] overlykkelig over min lille skatt sine godlyder [emoji173]️
 
14+1 og hørte hjertelyden med doppler igjen :) Nå skal jeg holde meg i allefall 1 uke :p Ah, er litt roligere på at ting går bra nå :Heartred
 
Back
Topp