Jubel-tråden

Jubler ekstra mye i dag! Trodde jeg var 6 uker på vei, men UL på Ullevål i dag viser 9+6 :hello2 Prøverørsforsøket jeg hadde i mai fungerte selv om jeg hadde 9 dager med mensen og var sikker på at ingen hadde klart å klamre seg fast gjennom det der... Men i dag så jeg en liten sak som sprellet med armer og bein <3 Det føles fantastisk!!
 
Jubler ekstra mye i dag! Trodde jeg var 6 uker på vei, men UL på Ullevål i dag viser 9+6 :hello2 Prøverørsforsøket jeg hadde i mai fungerte selv om jeg hadde 9 dager med mensen og var sikker på at ingen hadde klart å klamre seg fast gjennom det der... Men i dag så jeg en liten sak som sprellet med armer og bein <3 Det føles fantastisk!!
Oi! Digg å hoppe flere uker frem da :D
 
Jubler over at formen har vært bra idag og at mammahjertet har fått lettet litt på samvittigheten sin[emoji173] hatt en knalldag på stranda med mine 2 skatter:-D
 
Jubler for at formen er såpass at jeg har vært på trening-trening i dag isteden for yoga hjemme eller gå/sykle turer [emoji1]
 
Jubler for at jeg ikke var kvalm i mårrest, for at sola skinner etter en regntung uke i Trøndelag og for at det snart er helg!:p
 
Jubler ekstra mye i dag! Trodde jeg var 6 uker på vei, men UL på Ullevål i dag viser 9+6 :hello2 Prøverørsforsøket jeg hadde i mai fungerte selv om jeg hadde 9 dager med mensen og var sikker på at ingen hadde klart å klamre seg fast gjennom det der... Men i dag så jeg en liten sak som sprellet med armer og bein <3 Det føles fantastisk!!

Så fantastisk! [emoji173]️
 
Back
Topp