Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler over at sambo kommer hjem i kveld, og at jeg får dele den store nyheten med han [emoji16]
Så herlig Jeg hadde samme situasjon i går, med samboer som kom hjem etter en uke borte på jobb. Ganske så fantastisk øyeblikk ja
Hihi, jeg gjorde det samme, bortsett fra at det var en body det stod I [emoji173] daddy på [emoji1] Håper det ble en minnerik gjenforening [emoji4]Ååå så gøy [emoji173] Bare en liten time igjen nå[emoji85] Har vært å kjøpt ett bittelite babysett og mini-sokker med I[emoji173]DAD på [emoji7] Pakker det i en liten eske, og legger oppi den digitale testen [emoji4]
Hihi, jeg gjorde det samme, bortsett fra at det var en body det stod I [emoji173] daddy på [emoji1] Håper det ble en minnerik gjenforening [emoji4]
Jeg filmet ikke nei, har minnet i [emoji173]Å så gøy [emoji4] Filmet du når du gav den?
Er så usikker. For tenker det er ett enormt minne å ha, men samtidig er jeg redd det skal "ødelegge" øyeblikket?