Jubel-tråden

Jeg jubler for denne på seeeent-på-kvelden-urin! Fikk ikke antydning til streker på disse, så kjøpte noen andre! Måtte bare teste en nå, siden jeg har ca 20 igjen [emoji849] og se så sterk strek :D
f4269e46b4c1dc5a5fba86a6c13cd946.jpg

Disse er tatt på samme dag forrige uke
3d7264a455cad75b4bb8899e043361f7.jpg
 
Jeg jubler for denne på seeeent-på-kvelden-urin! Fikk ikke antydning til streker på disse, så kjøpte noen andre! Måtte bare teste en nå, siden jeg har ca 20 igjen [emoji849] og se så sterk strek :D
f4269e46b4c1dc5a5fba86a6c13cd946.jpg

Disse er tatt på samme dag forrige uke
3d7264a455cad75b4bb8899e043361f7.jpg

Så bra <3 jeg tester fortsatt hver dag jeg, har haugevis med strimler jeg like gjerne kan bruke opp ;) det er så rart hvor forskjellige de testene slår ut, bra man tar fler så man ikke stoler på kun én type :)
 
Og så må jeg nesten juble for at samboer fikk en meget hyggelig (og vel fortjent) lønnsøkning idag som gjør at vi får en god dash mer i lån til å kjøpe oss nytt hus <3

Hurra! Håper du får enda mer å juble for snart da! [emoji537]
 
Jubler over at puppene endelig har begynt å vokse [emoji85][emoji23] De har vært ganske tomme nå siden sist amming [emoji1304]
 
Jubler over at puppene endelig har begynt å vokse [emoji85][emoji23] De har vært ganske tomme nå siden sist amming [emoji1304]

Spent på når det samme skjer med mine... på denne tiden forrige gang var de begynt å bli ganske mye større, nå er de fremdeles sørgelig slappe...
 
Spent på når det samme skjer med mine... på denne tiden forrige gang var de begynt å bli ganske mye større, nå er de fremdeles sørgelig slappe...

Kom nesten over natta på meg [emoji85] kommer nok snart hos deg og! Eneste minuset er at de også har blitt veldig ømme [emoji1304]
 
Jubler over at puppene endelig har begynt å vokse [emoji85][emoji23] De har vært ganske tomme nå siden sist amming [emoji1304]

Hadde vært fint om det skjer her også snart [emoji85] sluttet å amme kun for 3 uker siden, og nå er det jo ingenting igjen!
 
Jubler for at jeg er gravid igjen, etter MA/SA i februar. Andre IVF forsøk, føler meg utrolig heldig og ydmyk.
Også jubler jeg for at jeg kan gi den aller beste gaven til samboers bursdag på torsdag :Heartred:Heartred:Heartred
 
Jubler for hcg på 11000 på dagens måling!!! :D
 
Back
Topp