Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for at jeg endelig turte å ha sex i går [emoji23] har vært liivredd for å begynne å blø, så samboer har blitt fullstendig avvist i flere uker. Han har nesten ikke fått røre meg heller, av frykt for at han skal komme borti de ømme puppene mine [emoji23][emoji23]
Takk! Det er planen [emoji6]Gratulerer! Håper du kommer og henger her
Må juble litt for at strimlene endelig er så sterke at de ikke blir sterkere
Slutt på strimmeltesting fra nå av, digg!
Må juble litt for at strimlene endelig er så sterke at de ikke blir sterkere
Slutt på strimmeltesting fra nå av, digg!
Jubler for 2-3 på digital idag, da er det bare å smøre med den berømte tålmodigheten og teste igjen i neste uke og håpe på 3+
Jubler for disse to strekene [emoji7]
Altså nå trodde jeg at jeg blingsa helt på hvilket forum jeg var på for dere skulle jo ikke begynne å prøve før etter cruiseferien?! [emoji7][emoji173]️ nå skjønner jeg ingenting!!!! Er det sant?? Kommer vi på samme termingruppe igjen?[emoji173]️[emoji7][emoji173]️[emoji7]
Ja jeg tror det er sant[emoji85] tørr ikke helt å tro på det før jeg har tatt noen tester til[emoji12] ja jeg skulle vente til etter ferie og etter jul, men vi hadde et lite "uhell". Sluttet på pillen i slutten av april for å få lysten tilbake, den forsvant litt når jeg begynte på pillen igjen. Og tidligere har det gått helt fint å hoppe av i svingen. Barnet er veldig ønsket men pga Zika faren på ferie hadde vi tenkt å vente. Jeg har nå bestilt time på volvat for å få råd. Kanskje jeg må la være å dra på cruiset eller kanskje jeg kan holde meg inne de dagene vi er i Mexico [emoji85]? Det er i hvertfall uaktuelt å ikke gjennomføre graviditeten[emoji173]️
Kjempe koselig at vi er i samme termingruppe [emoji173]️ det hadde jeg ikke trodd, ikke fått med meg at du var gravid før i dag. Jeg håper jeg tilhører denne gruppen da, jeg aner jo ikke når jeg hadde mensen sist[emoji28]
Husker du ca når dere hadde "uhellet" da? For da kan du jo regne ca termin etter unnfangelse istedenfor mensen det har jeg gjort, mensenterminen min ville blitt nesten en uke tidligere, men jeg regner etter EL og når vi la inn aksjer
Volvat har sikkert noen gode råd til hvordan du eventuelt kan løse det med cruiseferien, er vel flere steder enn Mexico det er zika-fare tror jeg, men det tipper jeg de har oversikt over.
Worst case får du stå over ferien, men det tviler jeg på at du må.
Innmari koselig er det i hvert fall!
Jeg har ikke sagt det til gjengen "vår" helt ordentlig enda, tenkte vente til jeg har vært på TUL, har bare fortalt at prøvingen startet jeg trodde ikke det skulle gå så fort
Tenk at C og F skal få hver sin lille-ettellerannet helt på likt! Da kan de utveksle klage-historier
Nei, klarer ikke å vite hvilke av dagene det kan ha skjedd, siden han har kommet inni meg to ganger i løpet av mai[emoji12] og ikke husker jeg datoene heller. O mente det var leeeenge siden han hadde fått lov å komme på rett sted[emoji28]
Jeg har heller ikke sagt noe til resten. Klarte ikke å vente med å skrive på bv når jeg så du var i samme gruppe[emoji7] Ja det må ha gått skikkelig raskt for dere! Eller det vil si nå vet jeg jo ikke hvilke mnd dere startet i[emoji12]
Ja tenkt at C og F skal bli storesøstre[emoji173]️ jeg syntes det er helt sprøtt å tenke på. Føler jeg nettopp var gravid med C. Føler meg så heldig som får oppleve dette en gang til[emoji7]
Vi traff på første forsøk denne gangen også, samme som med F, føler nesten at det er for godt til å være sant men det er godt planlagt da, jeg testet etter EL begge gangene og vi la inn litt ekstra med aksjer for å være sikre på å treffe så det gikk raskt nå også, men godt timet og tilrettelagt hehe
Jeg skal prøve å kose meg mer "i nuet" denne gangen, og ikke bare telle ned og vente utålmodig på neste milepæl aner ikke om jeg klarer det, men....
Ble O like glad for de to strekene som jeg antar han ble eller? Og har du fortalt det til C?