Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for langhelg <3
Hvor langt er du på vei? Har en CBD jeg sparer så jeg kan se 2-3, evnt 3+ på!Jubler for 2-3 på CBD i kveld
Hvor langt er du på vei? Har en CBD jeg sparer så jeg kan se 2-3, evnt 3+ på!
Jubler for 2-3 på CBD i kveld
Jo, 4+5 i dag Kanskje jeg skal tørre å ta en i morra da Grattis med fin test <3 De magiske tallene4+4 i dag
Har vært nervøs pga litt lave hcg-verdier i starten, men nå er alt tipptopp
Er ikke du omtrent like langt som meg?
Jo, 4+5 i dag Kanskje jeg skal tørre å ta en i morra da Grattis med fin test <3 De magiske tallene
SjæælSpent i så fall!!
Jo, 4+5 i dag Kanskje jeg skal tørre å ta en i morra da Grattis med fin test <3 De magiske tallene
Jeg tok digital 4+3 og fikk 1-2 uker. Hadde ønsket at jeg hadde ventet litt til så jeg kunne fått 2-3 eller 3+ [emoji85]
Herlig! Finn?Jeg jubler for at jeg i dag har kjøpt babyutstyr for aller første gang! Babynest! [emoji3] ny koster den 1000kr, men jeg fikk den nesten ubrukt for 100kr [emoji38]
Juuhuuu!
På needy på facebook!Herlig! Finn?
Jeg jubler for at jeg i dag har kjøpt babyutstyr for aller første gang! Babynest! [emoji3] ny koster den 1000kr, men jeg fikk den nesten ubrukt for 100kr [emoji38]
Juuhuuu!
Ble sleepyhead delux [emoji1]Ååå første babyutstyr på plass! Hvilket babynest ble det?