Åh, gode fine du
Det vanskelige er at man ikke har noen garantier for noen ting, hadde man visst at man tilslutt satt der med et barn i armene, så hadde det vært enklere å stå i. Jeg var så utrolig bitter på den offentlige klinikken helt til jeg fikk vår lille skatt i armene. Hun er helt kliss lik meg, og når vi ser hverandre i øyene så er jeg nesten på gråten hver gang
Jeg vet det er teit å tenke sånn, men jeg er sikker på min bestemor som gikk bort få dager før innsettet vårt har hjulpet oss
Min bestemor gikk bort en søndag kveld, vi hadde innsett onsdag samme uka. Jeg testet positivt søndagen og tirsdagen var det begravelse for henne. Lørdagen samme uka som begravelse giftet jeg meg med mannen min, og bar på den fineste hemligheten. Alle gjestene i bryllupet vet hvor lang og tung reise vi har hatt og da jeg takket ham for alltid å stå støtt ved min side gjennom de siste tøffe årene så tror jeg ikke det var et tørt øye. Avsluttet videoen med et bilde av oss med «the best is yet to come», og da jeg laget den videoen så visste jeg jo ikke at jeg skulle være gravid da den ble vist. For en dag det var
Postet dette bildet etter vi hadde fått vite at alt var bra etter UL og NIPT. Med tre tidligere spontanaborter følte jeg meg ikke sikker på at vi kom til å få et levende barn før hun lå i armene mine
Husk at du har lov å kjenne på alle følelser, og hormonene gjør det ekstra tungt. Heier på dere