Januar 2025

Ja veldig godt det nærmer seg :happy: ble litt skuffa når jeg kun fikk tatt ut egg å ikkje sette inn med en gang men sånt er det.
Jaa, den skuffelsen er så stor! Man er jo sååå klar for innsett og allerede lei av all ventingen. Fikk du noen på frys også?

Jeg må vente på mensen og så blir det kanskje nytt uttak i januar eventuelt februar hvis det tar lang tid å få mensen igjen. Men henger litt med her, for det er koselig å ha noen å henge med. Blir uttak nummer 2 for oss. Hadde 23 follikler sist, fikk ut 11 egg på første, 8 modne, 7 befruktet, men bare et klarte seg til frys. Det ble satt inn i desember, negativ test. Så da begynner vi på nytt. Har hatt kort protokoll og overstimulering, stor sannsynlighet for ny overstimulering så blir spennende å se om de regulerer noe eller om jeg blir satt på samme planen.
Dette høres veeeldig kjent ut! Nesten helt likt mitt første uttak ;) Minus overstimulering, som ikke var en fare hos meg. Hvilken klinikk går du til? Eller er du offentlig?

Dette høres veeeldig kjent ut! Nesten helt likt mitt første uttak ;) Minus overstimulering, som ikke var en fare hos meg. Hvilken klinikk går du til? Eller er du offentlig?
Her er det spiren i Trondheim. Vi har gått rett privat fordi jeg har for høy BMI til å bli vurdert i det offentlig. Hva med deg?

Her er det spiren i Trondheim. Vi har gått rett privat fordi jeg har for høy BMI til å bli vurdert i det offentlig. Hva med deg?
Jeg går også privat, på grunn av alder. Jeg er 42 (41 når jeg startet!). Hvis du har lignende uttak neste gang (mange egg, men kun et blasto) så vil jeg anbefale deg å ta en prat med embryologene. Jeg skulle ønske jeg gjorde det tidligere, da man kan gjøre noe for å bedre både eggkvalitet og ujevn follikel vekst ;) For min del kan det så ut til at det er for høy fragmentering på grunn av oksidativt stress i cellene, og det kan forbedres med kosthold/trening og tilskudd. Men ting tar ofte litt tid så jeg kunne ønske jeg visste det litt tidligere:Heartred

Nå er det jo ikke sikkert du har det samme som meg, men hvis det skjer igjen -så kan det være lurt å sjekke opp:Heartred

Back
Topp