Januar 2025

Begynner å bli lenge etter januar, men vi diskuterte det jo, så oppdateringa videre plan her. Fått forslag til behandling fra neste syklus i dag. Gonal-F er byttet ut med Pergoveris. Ellers progynova fra dag 18 i syklusen før, Fyremadel fra dag 6 og ellers samme opplegget som sist. Noen som har erfaringer med Pergoveris vs. Gonal-F. :)
Forøvrig veldig stas at det endte med flere babystreker denne mnd. ønsker dere masse lykke til.:Heartpink
Og masse lykke til med videre forsøk til oss som ikke fikk babystrek denne gangen :Heartpink
Jeg fikk vite at pergoveris er litt dyrere men at det KAN gjøre at man produserer «bedre» egg. Jeg hadde ingen bivirkninger og ble jo gravid denne runden, vanskelig å si om det var det som gjorde det :angelic:
Masse lykke til med ny runde :Heartpink

Jeg fikk vite at pergoveris er litt dyrere men at det KAN gjøre at man produserer «bedre» egg. Jeg hadde ingen bivirkninger og ble jo gravid denne runden, vanskelig å si om det var det som gjorde det :angelic:
Masse lykke til med ny runde :Heartpink
Tusen takk. Krysser fingrene for at fsh+lh funker bedre enn fsh alene for min del. Blir spennende:D

Back
Topp