Januar 2025

Kan dette stemme??? Eller er den veldig svak? Jeg er 12 dpo etter innsett 3 dagers.
Jeg tørr ikke helt tro på det. Eller kan jeg det?
At etter 1 år i IVF helvete så skal det være vår tur? :sorry: :Heartpink

Vis vedlegget 454294
Jeg kan bare sammenligne med egne tester 12dpo med 3 dagers. Dette er make sure test da:
IMG_3328.jpeg

Synes testes din ser kjempefin ut! Jeg er i uke 26 nå :happy:

Takk, hvis det sitter nå så ble det på 5 innsett. Men denne gangen gjorde vi mye nytt som å spise vitaminer for slimhinne, prednisolon og det var første gang med ferskt forsøk og 3 dagers. Håper håper det blir noe :nailbiting::Heartpink
Må bare snike inn her. Så fin test :Heartred Her er min fra 12 dpo. 5.innsett, ferskforsøk og 3 dagers, etter 1 1/2 år med IVF og 4 år som prøver. Hun er 3 uker gammel i dag. Sender deg masse gode tanker og håper at dette er din tur! :happy:

Vedlegg

• 20240507_184801.jpg
    20240507_184801.jpg
    513,6 KB · Visninger: 63
Må bare snike inn her. Så fin test :Heartred Her er min fra 12 dpo. 5.innsett, ferskforsøk og 3 dagers, etter 1 1/2 år med IVF og 4 år som prøver. Hun er 3 uker gammel i dag. Sender deg masse gode tanker og håper at dette er din tur! :happy:
Åå wow det er jo nesten samme reise! Takk for bilde, tenk at DET ble til en liten baby:smiley-bounce012 Jeg skal teste på nytt på mandag så forhåpentligvis er den litt sterkere da :Heartpink

Da testet jeg, 11 dpo og testen var helt blank. Skikkelig, skikkelig lei meg. Jeg forstår liksom ikke hvorfor dette ikke skjer for meg. Hvis det er eggkvalitet, hvorfor sitter det ikke på det beste egget til nå? Ikke en gang en kjemisk?
Å, det var skikkelig leit å høre. Håpet så veldig at det skulle bli din tur :Heartpink Sender deg en stor klem

Jeg kan settes som gravid <3 4+1 i dag :)
Gratulerer :Heartpink :D

Jeg må bare spørre. Dere som har vært gjennom dette før. Hvilke erfaringer har dere med mensen etter IVF? Jeg vet ikke helt hvorfor, men hadde nok sett for meg at det skulle være litt «mer» enn vanlig. Men så ble det 2,5 dag. Med det jeg vil kategorisere som lett-medium-lett blødning. Så litt mindre enn vanlig for min del. Som jo er helt greit (!) hvis det også er normalt :bag:

Jeg må bare spørre. Dere som har vært gjennom dette før. Hvilke erfaringer har dere med mensen etter IVF? Jeg vet ikke helt hvorfor, men hadde nok sett for meg at det skulle være litt «mer» enn vanlig. Men så ble det 2,5 dag. Med det jeg vil kategorisere som lett-medium-lett blødning. Så litt mindre enn vanlig for min del. Som jo er helt greit (!) hvis det også er normalt :bag:
Jeg blødde mye ved sist uttak og fikk beskjed om at det var ganske normalt. At hormonene bidro til at blødningen ble større. Helt sikkert normalt andre veien også :)

Jeg synes jeg hadde mindre blødning når mensen kom etter uttak. Blødde ca 4 dager der de siste 2 var mest spotting, mot vanligvis 6-7 dager. Tror ikke det er unormalt :D

Back
Topp