Gratulerer! Den er jo kjempefinKan dette stemme??? Eller er den veldig svak? Jeg er 12 dpo etter innsett 3 dagers.
Jeg tørr ikke helt tro på det. Eller kan jeg det?
At etter 1 år i IVF helvete så skal det være vår tur?![]()
Vis vedlegget 454294
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Den er jo kjempefinKan dette stemme??? Eller er den veldig svak? Jeg er 12 dpo etter innsett 3 dagers.
Vis vedlegget 454294
Jeg kan bare sammenligne med egne tester 12dpo med 3 dagers. Dette er make sure test da:Kan dette stemme??? Eller er den veldig svak? Jeg er 12 dpo etter innsett 3 dagers.
Vis vedlegget 454294

Ååå! Så fin strek!! Og så godt å se at det kan gå etter flere innsettKan dette stemme??? Eller er den veldig svak? Jeg er 12 dpo etter innsett 3 dagers.
Vis vedlegget 454294
gratulerer så masse!Det er jo en kjempefin positiv test!!Kan dette stemme??? Eller er den veldig svak? Jeg er 12 dpo etter innsett 3 dagers.
Vis vedlegget 454294

Åå det var fint å se, den ser ganske lik ut så håper min også klamrer seg fastJeg kan bare sammenligne med egne tester 12dpo med 3 dagers. Dette er make sure test da: Vis vedlegget 454302
Synes testes din ser kjempefin ut! Jeg er i uke 26 nå![]()

Takk, hvis det sitter nå så ble det på 5 innsett. Men denne gangen gjorde vi mye nytt som å spise vitaminer for slimhinne, prednisolon og det var første gang med ferskt forsøk og 3 dagers. Håper håper det blir noeÅåå! Så fin strek!! Og så godt å se at det kan gå etter flere innsettgratulerer så masse!

Må bare snike inn her. Så fin testTakk, hvis det sitter nå så ble det på 5 innsett. Men denne gangen gjorde vi mye nytt som å spise vitaminer for slimhinne, prednisolon og det var første gang med ferskt forsøk og 3 dagers. Håper håper det blir noe![]()
Her er min fra 12 dpo. 5.innsett, ferskforsøk og 3 dagers, etter 1 1/2 år med IVF og 4 år som prøver. Hun er 3 uker gammel i dag. Sender deg masse gode tanker og håper at dette er din tur! 
Åå wow det er jo nesten samme reise! Takk for bilde, tenk at DET ble til en liten babyMå bare snike inn her. Så fin testHer er min fra 12 dpo. 5.innsett, ferskforsøk og 3 dagers, etter 1 1/2 år med IVF og 4 år som prøver. Hun er 3 uker gammel i dag. Sender deg masse gode tanker og håper at dette er din tur!
![]()
Jeg skal teste på nytt på mandag så forhåpentligvis er den litt sterkere da 
Så fantastisk å høreTakk, hvis det sitter nå så ble det på 5 innsett. Men denne gangen gjorde vi mye nytt som å spise vitaminer for slimhinne, prednisolon og det var første gang med ferskt forsøk og 3 dagers. Håper håper det blir noe![]()
så utrolig glad på dine vegne! Nyt det 
Tusen takk, det betyr mye!Så fantastisk å høreså utrolig glad på dine vegne! Nyt det
![]()

Å, det var skikkelig leit å høre. Håpet så veldig at det skulle bli din turDa testet jeg, 11 dpo og testen var helt blank. Skikkelig, skikkelig lei meg. Jeg forstår liksom ikke hvorfor dette ikke skjer for meg. Hvis det er eggkvalitet, hvorfor sitter det ikke på det beste egget til nå? Ikke en gang en kjemisk?
Sender deg en stor klemDen ser kjempe fin utKan dette stemme??? Eller er den veldig svak? Jeg er 12 dpo etter innsett 3 dagers.
Vis vedlegget 454294
Gratulerer så mye!!Har du tatt flere tester eller venter du på ultralyd hos klinikken din??Kan dette stemme??? Eller er den veldig svak? Jeg er 12 dpo etter innsett 3 dagers.
Vis vedlegget 454294

Gratulerer så mye!!Jeg kan settes som gravid <3 4+1 i dag![]()

Så gøy, gratulererJeg kan settes som gravid <3 4+1 i dag![]()

GratulererJeg kan settes som gravid <3 4+1 i dag![]()

Jeg blødde mye ved sist uttak og fikk beskjed om at det var ganske normalt. At hormonene bidro til at blødningen ble større. Helt sikkert normalt andre veien ogsåGratulerer![]()
Jeg må bare spørre. Dere som har vært gjennom dette før. Hvilke erfaringer har dere med mensen etter IVF? Jeg vet ikke helt hvorfor, men hadde nok sett for meg at det skulle være litt «mer» enn vanlig. Men så ble det 2,5 dag. Med det jeg vil kategorisere som lett-medium-lett blødning. Så litt mindre enn vanlig for min del. Som jo er helt greit (!) hvis det også er normalt![]()
Jeg synes jeg hadde mindre blødning når mensen kom etter uttak. Blødde ca 4 dager der de siste 2 var mest spotting, mot vanligvis 6-7 dager. Tror ikke det er unormaltGratulerer![]()
Jeg må bare spørre. Dere som har vært gjennom dette før. Hvilke erfaringer har dere med mensen etter IVF? Jeg vet ikke helt hvorfor, men hadde nok sett for meg at det skulle være litt «mer» enn vanlig. Men så ble det 2,5 dag. Med det jeg vil kategorisere som lett-medium-lett blødning. Så litt mindre enn vanlig for min del. Som jo er helt greit (!) hvis det også er normalt![]()