Januar 2025

Jeg blødde mye ved sist uttak og fikk beskjed om at det var ganske normalt. At hormonene bidro til at blødningen ble større. Helt sikkert normalt andre veien også :)
Jeg synes jeg hadde mindre blødning når mensen kom etter uttak. Blødde ca 4 dager der de siste 2 var mest spotting, mot vanligvis 6-7 dager. Tror ikke det er unormalt :D
Takk, det høres kanskje ut som begge deler er helt vanlig da. Så da tenker jeg ikke mer på det :Heartpink

Kjente at det var litt ekstra tungt med morsdag i dag. Jeg har fortsatt ikke begynt å blø og skulle vel vært 5+2 i dag. Testen er fortsatt positiv, men like svak. Har hatt milde menssmerter nå i mange dager, men ingenting skjer. Skal til en kontroll på tirsdag. Håper kroppen ordner opp selv.

Gode klemmer til dere alle :Heartpink

Jeg er fortsatt forkjølt. Skal ta testen den 13.2. Har ingen symptomer som er litt rart.

Min lille skapning på ultralyden i dag, 6+2 :) Tok ul etter en miniblødning i helgen :) Så til og med hjertelyd ❤️

Vedlegg

• IMG_6380.jpeg
    IMG_6380.jpeg
    159,6 KB · Visninger: 47
Har du hatt noe mer blødning? :Heartpink Vil du jeg skal sette deg på gravid? :love7
Ikke begynt å blødd enda men skikkelig mensensmerter idag tidlig. Tok siste progesteron tbl i går så regner med mensen evt vil komme de neste dagene da.
Jeg er i dag 15 dpo og ikke så veldig tydelig strek. Så vet egentlig ikke. Kanskje jeg burde ta en hcg prøve?
IMG_0678.jpeg

Ikke begynt å blødd enda men skikkelig mensensmerter idag tidlig. Tok siste progesteron tbl i går så regner med mensen evt vil komme de neste dagene da.
Jeg er i dag 15 dpo og ikke så veldig tydelig strek. Så vet egentlig ikke. Kanskje jeg burde ta en hcg prøve?
Vis vedlegget 454526
Ville tatt hcg-prøve for å slippe å være usikker :Heartpink
Det er jo veldig forskjellig fargestoff på de forskjellige testene. Det tok laaaaang tid før mine tester ble sterkere denne ganga, så jeg var overbevist om at det var tom fostersekk da jeg var på ultralyd, men jammen var det ikke en liten bamsemums med bankende hjerte.
Er dog på nytt overbevist om at det er noe galt, finner vel ut av det på ultralyd på fredag. :smiley-ashamed004

Legger ved bilde av mine tester. (Ja, jeg er gaaaal testetøs)

Vedlegg

• IMG_6729.jpeg
    IMG_6729.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 66
  • IMG_6529.jpeg
    IMG_6529.jpeg
    603 KB · Visninger: 65
Fikk litt blød på papieret i dag, tok testen som var negativ. :grumpy: Kan settes som ikke gravid :angry8 Game over -.-

Ville tatt hcg-prøve for å slippe å være usikker :Heartpink
Det er jo veldig forskjellig fargestoff på de forskjellige testene. Det tok laaaaang tid før mine tester ble sterkere denne ganga, så jeg var overbevist om at det var tom fostersekk da jeg var på ultralyd, men jammen var det ikke en liten bamsemums med bankende hjerte.
Er dog på nytt overbevist om at det er noe galt, finner vel ut av det på ultralyd på fredag. :smiley-ashamed004

Legger ved bilde av mine tester. (Ja, jeg er gaaaal testetøs)
Ja se der ja, var egentlig ikke før 20 dpo at dine ble skikkelig sterke.
Et bankende hjerte er jo et veldig godt tegn da :Heartpink
Det er en så langvarig og tøff prosess så når man først blir gravid så er man jo livredd for å miste… dette er så stort og betyr så mye! Så tror jeg skal ta en blodprøve.
Masse lykke til på fredag, det går sikkert veldig fint :Heartpink

Begynner å bli lenge etter januar, men vi diskuterte det jo, så oppdateringa videre plan her. Fått forslag til behandling fra neste syklus i dag. Gonal-F er byttet ut med Pergoveris. Ellers progynova fra dag 18 i syklusen før, Fyremadel fra dag 6 og ellers samme opplegget som sist. Noen som har erfaringer med Pergoveris vs. Gonal-F. :)
Forøvrig veldig stas at det endte med flere babystreker denne mnd. ønsker dere masse lykke til.:Heartpink
Og masse lykke til med videre forsøk til oss som ikke fikk babystrek denne gangen :Heartpink

Back
Topp