Håperpå2025
Flørter med forumet
GratulererJeg kan settes som gravid <3 4+1 i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererJeg kan settes som gravid <3 4+1 i dag![]()
Jeg tok en test i dag, var litt sterkere. Skal ringe klinikken i morgen og kjøpe en digital testHar du tatt flere tester eller venter du på ultralyd hos klinikken din??![]()
![]()
Jeg blødde mye ved sist uttak og fikk beskjed om at det var ganske normalt. At hormonene bidro til at blødningen ble større. Helt sikkert normalt andre veien også![]()
Takk, det høres kanskje ut som begge deler er helt vanlig da. Så da tenker jeg ikke mer på detJeg synes jeg hadde mindre blødning når mensen kom etter uttak. Blødde ca 4 dager der de siste 2 var mest spotting, mot vanligvis 6-7 dager. Tror ikke det er unormalt![]()

Krysser fingrene for at det er uskyldig blødningFikk 2-3 + på clearblue i dag. Fått time til UL i uke 8.
MEN jeg spotter litt brunlig og har skikkelig mensensmerter så det er med en bismak![]()

Takk, det håper jeg ogsåKrysser fingrene for at det er uskyldig blødning![]()

Har du hatt noe mer blødning?Takk, det håper jeg også![]()
Vil du jeg skal sette deg på gravid? 
Ikke begynt å blødd enda men skikkelig mensensmerter idag tidlig. Tok siste progesteron tbl i går så regner med mensen evt vil komme de neste dagene da.Har du hatt noe mer blødning?Vil du jeg skal sette deg på gravid?
![]()
Ville tatt hcg-prøve for å slippe å være usikkerIkke begynt å blødd enda men skikkelig mensensmerter idag tidlig. Tok siste progesteron tbl i går så regner med mensen evt vil komme de neste dagene da.
Jeg er i dag 15 dpo og ikke så veldig tydelig strek. Så vet egentlig ikke. Kanskje jeg burde ta en hcg prøve?
Vis vedlegget 454526

Ja se der ja, var egentlig ikke før 20 dpo at dine ble skikkelig sterke.Ville tatt hcg-prøve for å slippe å være usikker
Det er jo veldig forskjellig fargestoff på de forskjellige testene. Det tok laaaaang tid før mine tester ble sterkere denne ganga, så jeg var overbevist om at det var tom fostersekk da jeg var på ultralyd, men jammen var det ikke en liten bamsemums med bankende hjerte.
Er dog på nytt overbevist om at det er noe galt, finner vel ut av det på ultralyd på fredag.
Legger ved bilde av mine tester. (Ja, jeg er gaaaal testetøs)

Så kjiptFikk litt blød på papieret i dag, tok testen som var negativ.Kan settes som ikke gravid
Game over -.-

Så leit! Mange klemmer til degFikk litt blød på papieret i dag, tok testen som var negativ.Kan settes som ikke gravid
Game over -.-
Håper du har en videre plan 
Yeeeey! Gratulerer så mye! Så stas!Du kan sette meg som gravid.
Har sluttet på progesteron og har ikke fått mensen og testene er sterkere![]()
![]()