Annki88 Flørter med forumet I går kl 18:16 #61 Sofia87 skrev: Så spennende med innsett! Skriver deg opp på lista Klikk for å utvide … Ja veldig godt det nærmer seg ble litt skuffa når jeg kun fikk tatt ut egg å ikkje sette inn med en gang men sånt er det.
Sofia87 skrev: Så spennende med innsett! Skriver deg opp på lista Klikk for å utvide … Ja veldig godt det nærmer seg ble litt skuffa når jeg kun fikk tatt ut egg å ikkje sette inn med en gang men sånt er det.
Sofia87 Elsker forumet Assistert-jentene Maisløyfene 2024 I går kl 20:13 #62 Annki88 skrev: Ja veldig godt det nærmer seg ble litt skuffa når jeg kun fikk tatt ut egg å ikkje sette inn med en gang men sånt er det. Klikk for å utvide … Jaa, den skuffelsen er så stor! Man er jo sååå klar for innsett og allerede lei av all ventingen. Fikk du noen på frys også?
Annki88 skrev: Ja veldig godt det nærmer seg ble litt skuffa når jeg kun fikk tatt ut egg å ikkje sette inn med en gang men sånt er det. Klikk for å utvide … Jaa, den skuffelsen er så stor! Man er jo sååå klar for innsett og allerede lei av all ventingen. Fikk du noen på frys også?