Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Nå skal oppturene kommeGodt nyttår alle sammen!
Måtte 2025 bli vårt år
Takk for svar! Jeg har faktisk tatt ekstra E-vitamindråper de siste ukene, og L-arginin etter tips jeg har funnet på forumet her . Håper det hjelper på!Jeg har også det, eller rundt 7,6mm og har fått beskjed om at det er helt innafor alle gangene. Men jeg startet med ekstra E-vitamin denne runden her for å hjelpe med slimhinnen (og oksidativt stress i cellene). Jeg har lest om flere som tar E-vitamin for å forbedre tynn slimhinne
Men det kommer nok dessverre ikke til å ha effekt denne runden da vitaminer og tilskudd ofte må brukes i 1-3 måneder for full virkning. Men det er verdt å prøve!
Velkommen til deg! Spennende med UL i morgen allerede! Hvilken syklusdag er du på da?Ivr-prøver - 42- 4 (har 3 fra før, første barnet til kona - Medicus - første fryseforsøk, andre innsett - Ottrivelle og Cyclogest - ul 3.jan
Huff ja man blir så utrolig utålmodig i denne prosessen! Når venter du ny syklus?Her skulle klinikken sende over ny behandlingsplan med en gang. Er så utålmodig på å starte
Hadde mensen på julaften, så vil tro sprøytestart blir rundt 20.1. Har veldig regelmessige og korte sykluser, så rekker mange forsøk på kortere tid. Så det er jo en fordel når man er litt ekstra utålmodigHuff ja man blir så utrolig utålmodig i denne prosessen! Når venter du ny syklus?
Å! Så bra! Jeg tar også E-vitamin, men fant ikke dråper så det ble tabletter. Hvor mye tar du?Takk for svar! Jeg har faktisk tatt ekstra E-vitamindråper de siste ukene, og L-arginin etter tips jeg har funnet på forumet her . Håper det hjelper på!
Har blitt dødsnervøs for å få tidlig eggløsning eller for tynn slimhinne nå, før innsett i naturlig syklus. Er det ikke det ene, så er det det andre .
Spennende!! Det er veldig snartJeg var på UL 28. desember. Fikk beskjed om å sette Ovittelle på nyttårsaften om EL-testene ikke var positive til da, så det gjorde jeg på tirsdag kl 12.
Fikk tid for innsett mandag 11.15 Kan nesten ikke tro at vi er i gang igjen
Så spennende!! Jeg synes det er rart å tenke på at jeg snart er på den igjen også. Setter du inn fryseforsøk?Jeg var på UL 28. desember. Fikk beskjed om å sette Ovittelle på nyttårsaften om EL-testene ikke var positive til da, så det gjorde jeg på tirsdag kl 12.
Fikk tid for innsett mandag 11.15 Kan nesten ikke tro at vi er i gang igjen
Det blir spennende! Jeg håper du har rett, og at det sitter nå! Tenk om!!!Nå er jeg 7dpo og har så sykt ømme bryster, vondt i hodet konstant, vondt i korsryggen, kvalm, vil bare sove og sjokoladen smaker vondt igjen. Alt dette følte jeg da jeg fikk positiv test sist (da det endte i kjemisk) og en liten stemme i hodet mitt sier nå "du KAN jo være gravid. Det ER jo en liten mulighet". Jeg måtte selvfølgelig google litt og mange blir oftere lettere gravid syklusen rett etter en kjemisk graviditet.
Chatgpt sier dette:
Ja, det er noen indikasjoner på at det kan være lettere å bli gravid i syklusen(e) rett etter en kjemisk graviditet, selv om dette ikke gjelder for alle. Her er hvorfor:
1. Forberedt livmor
En kjemisk graviditet betyr at kroppen allerede har forberedt livmoren for implantasjon. Dette kan føre til gunstige endringer i livmorslimhinnen (endometriet), som kan gjøre det lettere for et nytt embryo å feste seg.
2. Hormoner i balanse
Hormonene som er involvert i en graviditet (som progesteron og hCG) kan ha en kortvarig positiv effekt på syklusen etterpå. Dette kan forbedre eggløsning og livmorkvaliteten.
3. Økt blodstrøm og immunrespons
En graviditet (selv en kjemisk graviditet) kan midlertidig stimulere økt blodstrøm til livmoren og justere immunresponsen, noe som kan skape et mer gunstig miljø for implantasjon.
4. Ingen lang restitusjonstid
Ved en kjemisk graviditet skjer ofte ingen større fysiske endringer i livmoren eller kroppen, slik som ved en spontanabort lenger ut i graviditeten. Dette betyr at kroppen kan gå tilbake til normal syklus raskt.
Griper jeg etter halmstrå syns dere? Eller er det ikke HELT idiotisk om jeg lar meg håpe fram til mens og oppstart med ny ivf-runde?
Uansett så føler jeg at den neste uka blir veldig lang..
Jeg tar disse, og tar 12 dråper som tilsvarer 240mg da det står bak på flasken anbefalt døgndose inntil 12 dråper per dag - men ser på nett nå at de anbefaler 5 dråper.. Assa what? Hvor mye tar du?Å! Så bra! Jeg tar også E-vitamin, men fant ikke dråper så det ble tabletter. Hvor mye tar du?
Ja det er fryseforsøk Hadde helt glemt hvordan spenninga, forventningen og redselen for skuffelser erSå spennende!! Jeg synes det er rart å tenke på at jeg snart er på den igjen også. Setter du inn fryseforsøk?
Ja det gikk plutselig fort er på dag syklusdag 9.. pleier å ha eggløsning dag 12 så krysser fingrene for at det er normalt denne rundenVelkommen til deg! Spennende med UL i morgen allerede! Hvilken syklusdag er du på da?
Ååååh! Så spennende!!Da var ultralyden gjennomført. Og syklusen var litt tidlig ute (som jeg mistenkte) så skal sette otrivelle i kveld Og støttebehandling fra søndag.. i morgen skal vi feirer bursdagen til midterste barnet, så kommer til å bli vanskelig å late som ingen ting. For ingen vet at vi prøver å få barn