Off jeg stresser sånn mtp uttak i morgen... greier ikke å snu pessimismen til optimisme.. føler bare mer og mer at de ikke vil finne noen egg i det hele tatt. Og OM de gjør det så må vi ha flaks med enda tre faktorer; at det/de er modne, at det/de befruktes OG at det utvikles en blasto.. Det er liksom litt for mange ting som må klaffe for at jeg ser sannsynligheten i at det går bra. Og om alt det skulle gå bra, og vi får en blasto å sette inn, så er det enda et nytt kapittel med ting som må gå bra for at vi skal nå endemålet/håpet vårt.
Jeg vet at tankene mine har låst seg litt fast i et negativt mønster nå, men logikken min er jo også enig med følelsene om at dette er en longshot så det kjennes vanskelig å snu.
Måtte bare skrive her og få det ut av hodet, i håp om at jeg klarer å snu tankene litt likevel..
Jeg vet at tankene mine har låst seg litt fast i et negativt mønster nå, men logikken min er jo også enig med følelsene om at dette er en longshot så det kjennes vanskelig å snu.
Måtte bare skrive her og få det ut av hodet, i håp om at jeg klarer å snu tankene litt likevel..