Amalie2024
Flørter med forumet
Gurimalla uttak var vondt men de fikk ut 10 egg og det var jo mer enn jeg hadde håpet på Spent på hvor mange som befruktes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende, det er jo et flott antall! Jeg synes også egguttak var mye vondere enn jeg egentlig så for meg, hadde jo hørt om så mange som ble positivt overrasket over hvor lite vondt det gjorde. Jeg ble liggende på sofaen med varmepute resten av dagen, men var mye bedre til dagen etterpå Masse lykke til med dyrkningen, heier på mange flotte blastoerGurimalla uttak var vondt men de fikk ut 10 egg og det var jo mer enn jeg hadde håpet på Spent på hvor mange som befruktes.
Tusen takk Ja, tårene rant, men bedre nå heldigvis. Blir spennende å se i dagene fremover.Så spennende, det er jo et flott antall! Jeg synes også egguttak var mye vondere enn jeg egentlig så for meg, hadde jo hørt om så mange som ble positivt overrasket over hvor lite vondt det gjorde. Jeg ble liggende på sofaen med varmepute resten av dagen, men var mye bedre til dagen etterpå Masse lykke til med dyrkningen, heier på mange flotte blastoer
Egguttak er smertefullt! Godt du er ferdig! Så bra å høre at du fikk ut 10egg Er så glad på dine vegneNå blir det både spennende og nervepirrende de neste dagene.Gurimalla uttak var vondt men de fikk ut 10 egg og det var jo mer enn jeg hadde håpet på Spent på hvor mange som befruktes.
Takk, ja det blir veldig spennendeEgguttak er smertefullt! Godt du er ferdig! Så bra å høre at du fikk ut 10egg Er så glad på dine vegneNå blir det både spennende og nervepirrende de neste dagene.
10 egg er kjempebra, det blir spennendeGurimalla uttak var vondt men de fikk ut 10 egg og det var jo mer enn jeg hadde håpet på Spent på hvor mange som befruktes.
10 egg er jo helt strålende! Håper på at stor andel av de befruktesGurimalla uttak var vondt men de fikk ut 10 egg og det var jo mer enn jeg hadde håpet på Spent på hvor mange som befruktes.
Så bra det var egg i begge to. Da krysser vi alt som krysses kan for en positiv telefon i morgenDet var heldigvis egg i begge follikelene var veldig vondt, men jeg ble så letta da jeg hørte at de fant 2 egg så da gikk det automatisk mye bedre nå har bedøvelsen gått ut og jeg kjenner at jeg skal ligge med varmeflaske på sofaen resten av dagen grugleder meg til de ringer i morgen.
Har lest om flere som har vært syke når de skulle ha egguttak og det var ikke noe problem for selve prosessenÆsj. Kjennes ut som jeg begynner å bli syk. Passer jo ekstremt dårlig. Kan de påvirke resultatene av egguttak og prosessen videre noe tru? Akkurat som jeg ikke var stresset nok fra før
Gruer meg egentlig nok til det uttaket som jeg gjør
Jeg følte meg også elendig dagene rett før, men gikk veldig fint like vel! Ringte også klinikken på dagen for var litt prefebril, men det var ikke noe problem sa demÆsj. Kjennes ut som jeg begynner å bli syk. Passer jo ekstremt dårlig. Kan de påvirke resultatene av egguttak og prosessen videre noe tru? Akkurat som jeg ikke var stresset nok fra før
Å, så bra Sender deg gode tanker. Ligger her med varmeflaske selv.Det var heldigvis egg i begge follikelene var veldig vondt, men jeg ble så letta da jeg hørte at de fant 2 egg så da gikk det automatisk mye bedre nå har bedøvelsen gått ut og jeg kjenner at jeg skal ligge med varmeflaske på sofaen resten av dagen grugleder meg til de ringer i morgen.
Tusen takk10 egg er kjempebra, det blir spennende
Off, det er så kjedelig. Håper det blir strek snart, men skjønner at du e skuffet sender deg en stor klemTestet i dag, men testen er helt hvit.. 12 dop
Sender en god klem! Håper på to streker for deg snartTestet i dag, men testen er helt hvit.. 12 dop
Jeg har vært skikkelig dårlig hele uka. Feber, vondt i halsen og generelt i kroppen siden mandag. Det var slitsomt å dra på kontroller så det ble en del taxiturer, men det er ikke ut til å ha påvirket prosessen ellers. God bedring til deg, håper du slipper unna!Æsj. Kjennes ut som jeg begynner å bli syk. Passer jo ekstremt dårlig. Kan de påvirke resultatene av egguttak og prosessen videre noe tru? Akkurat som jeg ikke var stresset nok fra før