Januar 2025

Gurimalla uttak var vondt:oops: men de fikk ut 10 egg og det var jo mer enn jeg hadde håpet på:Heartpink Spent på hvor mange som befruktes.
Så spennende, det er jo et flott antall! :Heartpink Jeg synes også egguttak var mye vondere enn jeg egentlig så for meg, hadde jo hørt om så mange som ble positivt overrasket over hvor lite vondt det gjorde. Jeg ble liggende på sofaen med varmepute resten av dagen, men var mye bedre til dagen etterpå :D Masse lykke til med dyrkningen, heier på mange flotte blastoer :Heartpink

Så spennende, det er jo et flott antall! :Heartpink Jeg synes også egguttak var mye vondere enn jeg egentlig så for meg, hadde jo hørt om så mange som ble positivt overrasket over hvor lite vondt det gjorde. Jeg ble liggende på sofaen med varmepute resten av dagen, men var mye bedre til dagen etterpå :D Masse lykke til med dyrkningen, heier på mange flotte blastoer :Heartpink
Tusen takk :Heartpink :Heartpink :Heartpink Ja, tårene rant, men bedre nå heldigvis. Blir spennende å se i dagene fremover.

Gurimalla uttak var vondt:oops: men de fikk ut 10 egg og det var jo mer enn jeg hadde håpet på:Heartpink Spent på hvor mange som befruktes.
Egguttak er smertefullt! Godt du er ferdig! Så bra å høre at du fikk ut 10egg❤️ Er så glad på dine vegne❤️Nå blir det både spennende og nervepirrende de neste dagene.

Det var heldigvis egg i begge follikelene :shy: :Heartpink var veldig vondt, men jeg ble så letta da jeg hørte at de fant 2 egg så da gikk det automatisk mye bedre :woot: nå har bedøvelsen gått ut og jeg kjenner at jeg skal ligge med varmeflaske på sofaen resten av dagen :confused3 grugleder meg til de ringer i morgen.

Det var heldigvis egg i begge follikelene :shy: :Heartpink var veldig vondt, men jeg ble så letta da jeg hørte at de fant 2 egg så da gikk det automatisk mye bedre :woot: nå har bedøvelsen gått ut og jeg kjenner at jeg skal ligge med varmeflaske på sofaen resten av dagen :confused3 grugleder meg til de ringer i morgen.
Så bra det var egg i begge to. Da krysser vi alt som krysses kan for en positiv telefon i morgen :Heartred

Så godt å høre at uttakene har gått bra :love017 krysser for dere begge!

Jeg murrer og murrer i livmor! Det gjør jeg hver måned, fra en uke etter eggløsning. Så jeg veksler mellom å tenke at det er gravidsymptom, og at det et tegn på at det ikke har gått fordi det er sånn hver måned:smiley-ashamed004:hilarious:. Nå er det vanskelig å ikke teste!! Jeg hadde egentlig bestemt meg for å vente til mandag, men kommer nok til å teste søndag for å ‘forberede meg’ til mandag:bag:

Æsj. Kjennes ut som jeg begynner å bli syk. Passer jo ekstremt dårlig. Kan de påvirke resultatene av egguttak og prosessen videre noe tru? Akkurat som jeg ikke var stresset nok fra før:shifty:
Gruer meg egentlig nok til det uttaket som jeg gjør:nailbiting:

Æsj. Kjennes ut som jeg begynner å bli syk. Passer jo ekstremt dårlig. Kan de påvirke resultatene av egguttak og prosessen videre noe tru? Akkurat som jeg ikke var stresset nok fra før:shifty:
Har lest om flere som har vært syke når de skulle ha egguttak og det var ikke noe problem for selve prosessen :D

Jeg følte meg også elendig dagene rett før, men gikk veldig fint like vel! Ringte også klinikken på dagen for var litt prefebril, men det var ikke noe problem sa dem :Heartred

Å, så bra :Heartpink :Heartpink :Heartpink Sender deg gode tanker. Ligger her med varmeflaske selv.

Jeg har hatt min første samtale med Tone Bråthen i dag. Det var veldig fint og godt å ha noen prate med. Fint at ikke alt går utover samboeren også. Hun hadde veldig mange fine poeng. Har avtalt ny time om 2 uker, så da tenker jeg at vi skal snakke litt om egguttaket som skal skje akkurat rundt da. Da får jeg snakket litt om opplevelsen min sist gang og hva jeg kan gjøre annerledes nå.

Jeg har vært skikkelig dårlig hele uka. Feber, vondt i halsen og generelt i kroppen siden mandag. Det var slitsomt å dra på kontroller så det ble en del taxiturer, men det er ikke ut til å ha påvirket prosessen ellers. God bedring til deg, håper du slipper unna!

Back
Topp