Januar 2025

Æsj. Kjennes ut som jeg begynner å bli syk. Passer jo ekstremt dårlig. Kan de påvirke resultatene av egguttak og prosessen videre noe tru? Akkurat som jeg ikke var stresset nok fra før:shifty:
Gruer meg egentlig nok til det uttaket som jeg gjør:nailbiting:
Jeg var også litt småforkjøla på egguttaket mitt nå, tror ikke det påvirket noe på ene eller andre måten :)

Men betyr det at alt håp er ute denne gangen? Når hadde du innsett? Skal du testes på klinikken også? (Er helt ny i dette). God klem til deg :Heartpink
Nja bør blitt positiv i dag. Hadde innsett for en uke siden (12 dop) skal ta blodprøve på mandag (som er bestilt av klinikken) :Heartred

Bare 3 egg hos meg som er ikke så stort endå ….lege vil gi dem sjansen til onsdag. Da vurderer vi på nytt….

Nei vanlig IVF. Men embryologen som ringte nevnte at de kanskje skulle endre til icsi neste gang. Betyr det at svømmerne kanskje ikke er like bra lengre? Hun sa vi skulle prøve å slappe av i helga og så ringer legen på mandag med ny plan..
Ok :Heartred Vet ikke. Men jeg tenker at siden du bare hadde to egg så bør de gjøre icsi for å forsikre seg om at de ble befruktet begge to i hvertfall. Håper det går på neste uttak :Heartred blir spennende å høre hvilken plan legen har på mandag og når du får starte på neste forsøk. Sender deg en god klem og håper dere klarer å gjøre noe kjekt for deres egen del i helga. Stor klem.

Nei vanlig IVF. Men embryologen som ringte nevnte at de kanskje skulle endre til icsi neste gang. Betyr det at svømmerne kanskje ikke er like bra lengre? Hun sa vi skulle prøve å slappe av i helga og så ringer legen på mandag med ny plan..
Så utrolig leit å høre :(Hvilken klinikk er dette? Hos oss skulle vi først ha icsi på halvparten men ble icsi på alle for å sikre siden vi har uforklarlig årsak. Hans prøve var helt fin. Men de kjører icsi allikevel. Nå vet jo ikke jeg resultatet av det enda da, de skal ringe i dag. Men syns absolutt du bør snakke med de om icsi istedet neste forsøk.

Så utrolig leit å høre :(Hvilken klinikk er dette? Hos oss skulle vi først ha icsi på halvparten men ble icsi på alle for å sikre siden vi har uforklarlig årsak. Hans prøve var helt fin. Men de kjører icsi allikevel. Nå vet jo ikke jeg resultatet av det enda da, de skal ringe i dag. Men syns absolutt du bør snakke med de om icsi istedet neste forsøk.
:Heartpink medicus. Ja det hørtes ut som ihvertfall embryologen mente vi burde det.. føler meg så rar. Ikke så lei meg, mest sur og lei. Irritert. Jeg pleier alltid å bli sånn og så blir jeg lei meg senere. Lettere å være sur og irritert kanskje.. blir liksom også litt bitter på alle de som får masse unger de ikke tar vare på. Alle sånne følelser kommer. Sjalusi.. Jeg må bare prøve å endre fokus og fokusere på neste runde..

Nå ringte klinikken meg, 2 blastocyst som fryses ned. Tror hun sa AB? Kanskje to til som blir med, de ringer igjen i morgen. Men tenk på det alle sammen, av 19 egg så er det 2 som kan fryses ned. Da skjønner man jo hvorfor det tar lang tid å bli gravid. Hvis man i det hele tatt blir det
Jeg skjønner heller ikke hvordan noen faktisk blir gravide AV SEG SELV :schocked028

Men 2 (kanskje 4) blastoer er kjempebra det syns jeg!! :Heartred

Jeg skjønner heller ikke hvordan noen faktisk blir gravide AV SEG SELV :schocked028

Men 2 (kanskje 4) blastoer er kjempebra det syns jeg!! :Heartred
Absolutt!! Jeg har jo vært så bekymret for at problemet er at det ikke fester seg, men finner en slags betryggelse nå at det kanskje heller har vært befruktning og utvikling. Jeg har jo et mirakel-barn fra før som jeg har laget selv, det tok kjempelang tid!!! Skjønner jo nå hvorfor :p

:Heartpink medicus. Ja det hørtes ut som ihvertfall embryologen mente vi burde det.. føler meg så rar. Ikke så lei meg, mest sur og lei. Irritert. Jeg pleier alltid å bli sånn og så blir jeg lei meg senere. Lettere å være sur og irritert kanskje.. blir liksom også litt bitter på alle de som får masse unger de ikke tar vare på. Alle sånne følelser kommer. Sjalusi.. Jeg må bare prøve å endre fokus og fokusere på neste runde..
Jeg også blir sur og bitter, men syns det er godt å gråte og sørge litt etterpå. Lettere å fokusere fremover etter det

Dere er så gode å ha :Heartpink takk for alle forståelse.

Vet dere om jeg bør/må vente en ekstra syklus før jeg kan starte på nytt, eller kan man begynne på medisiner igjen allerede ved neste mens om ca 14 dager?

Back
Topp