Amalie2024
Flørter med forumet
Men betyr det at alt håp er ute denne gangen? Når hadde du innsett? Skal du testes på klinikken også? (Er helt ny i dette). God klem til degTestet i dag, men testen er helt hvit.. 12 dop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men betyr det at alt håp er ute denne gangen? Når hadde du innsett? Skal du testes på klinikken også? (Er helt ny i dette). God klem til degTestet i dag, men testen er helt hvit.. 12 dop
Jeg var også litt småforkjøla på egguttaket mitt nå, tror ikke det påvirket noe på ene eller andre måtenÆsj. Kjennes ut som jeg begynner å bli syk. Passer jo ekstremt dårlig. Kan de påvirke resultatene av egguttak og prosessen videre noe tru? Akkurat som jeg ikke var stresset nok fra før
Gruer meg egentlig nok til det uttaket som jeg gjør
Nja bør blitt positiv i dag. Hadde innsett for en uke siden (12 dop) skal ta blodprøve på mandag (som er bestilt av klinikken)Men betyr det at alt håp er ute denne gangen? Når hadde du innsett? Skal du testes på klinikken også? (Er helt ny i dette). God klem til deg
Det var skikkelig leit å høreDa ringte de med dårlige nyheter... ingen ble befruktet..
Ååh så utrolig vondt. Er det icsi de har gjort?Da ringte de med dårlige nyheter... ingen ble befruktet..
Nei vanlig IVF. Men embryologen som ringte nevnte at de kanskje skulle endre til icsi neste gang. Betyr det at svømmerne kanskje ikke er like bra lengre? Hun sa vi skulle prøve å slappe av i helga og så ringer legen på mandag med ny plan..Ååh så utrolig vondt. Er det icsi de har gjort?
Ok Vet ikke. Men jeg tenker at siden du bare hadde to egg så bør de gjøre icsi for å forsikre seg om at de ble befruktet begge to i hvertfall. Håper det går på neste uttak blir spennende å høre hvilken plan legen har på mandag og når du får starte på neste forsøk. Sender deg en god klem og håper dere klarer å gjøre noe kjekt for deres egen del i helga. Stor klem.Nei vanlig IVF. Men embryologen som ringte nevnte at de kanskje skulle endre til icsi neste gang. Betyr det at svømmerne kanskje ikke er like bra lengre? Hun sa vi skulle prøve å slappe av i helga og så ringer legen på mandag med ny plan..
Så utrolig leit å høre Hvilken klinikk er dette? Hos oss skulle vi først ha icsi på halvparten men ble icsi på alle for å sikre siden vi har uforklarlig årsak. Hans prøve var helt fin. Men de kjører icsi allikevel. Nå vet jo ikke jeg resultatet av det enda da, de skal ringe i dag. Men syns absolutt du bør snakke med de om icsi istedet neste forsøk.Nei vanlig IVF. Men embryologen som ringte nevnte at de kanskje skulle endre til icsi neste gang. Betyr det at svømmerne kanskje ikke er like bra lengre? Hun sa vi skulle prøve å slappe av i helga og så ringer legen på mandag med ny plan..
medicus. Ja det hørtes ut som ihvertfall embryologen mente vi burde det.. føler meg så rar. Ikke så lei meg, mest sur og lei. Irritert. Jeg pleier alltid å bli sånn og så blir jeg lei meg senere. Lettere å være sur og irritert kanskje.. blir liksom også litt bitter på alle de som får masse unger de ikke tar vare på. Alle sånne følelser kommer. Sjalusi.. Jeg må bare prøve å endre fokus og fokusere på neste runde..Så utrolig leit å høre Hvilken klinikk er dette? Hos oss skulle vi først ha icsi på halvparten men ble icsi på alle for å sikre siden vi har uforklarlig årsak. Hans prøve var helt fin. Men de kjører icsi allikevel. Nå vet jo ikke jeg resultatet av det enda da, de skal ringe i dag. Men syns absolutt du bør snakke med de om icsi istedet neste forsøk.
Nei uff det var skikkelig leit å høre. Ta litt ekstra vare på deg selv i dagDa ringte de med dårlige nyheter... ingen ble befruktet..
Jeg skjønner heller ikke hvordan noen faktisk blir gravide AV SEG SELVNå ringte klinikken meg, 2 blastocyst som fryses ned. Tror hun sa AB? Kanskje to til som blir med, de ringer igjen i morgen. Men tenk på det alle sammen, av 19 egg så er det 2 som kan fryses ned. Da skjønner man jo hvorfor det tar lang tid å bli gravid. Hvis man i det hele tatt blir det
Absolutt!! Jeg har jo vært så bekymret for at problemet er at det ikke fester seg, men finner en slags betryggelse nå at det kanskje heller har vært befruktning og utvikling. Jeg har jo et mirakel-barn fra før som jeg har laget selv, det tok kjempelang tid!!! Skjønner jo nå hvorforJeg skjønner heller ikke hvordan noen faktisk blir gravide AV SEG SELV
Men 2 (kanskje 4) blastoer er kjempebra det syns jeg!!
Det er altså så dritt å se den negative testen, men 10 dpo er gudskjelov tidlig!Jeg voknet, manglet impulskontroll og testet. Negativ 10dpo.
Jeg også blir sur og bitter, men syns det er godt å gråte og sørge litt etterpå. Lettere å fokusere fremover etter detmedicus. Ja det hørtes ut som ihvertfall embryologen mente vi burde det.. føler meg så rar. Ikke så lei meg, mest sur og lei. Irritert. Jeg pleier alltid å bli sånn og så blir jeg lei meg senere. Lettere å være sur og irritert kanskje.. blir liksom også litt bitter på alle de som får masse unger de ikke tar vare på. Alle sånne følelser kommer. Sjalusi.. Jeg må bare prøve å endre fokus og fokusere på neste runde..