Amalie2024
Flørter med forumet
God klem til degNå er jeg tung og motløs... ujevn vekst og kun to follikler som vil bli klare til fredag. Det var 5 stk i utgangspunktet hvor en ville bli overmoden til fredag, 2 ville være klare og 2 for små. Vi måtte velge mellom
1; å sette inn disse to vi vet blir klare til fredag og kaaaanskje ha mulighet til at de to små også har tatt innpå nok. (Det siste var lite sannsynlig)
2; vente til mandag hvor de to største ville være overmodne, men de to for små ville mest sannsynlig være klare.
3; å avbryte.
Syns dette var vanskelig.. men vi ble enige med legen om at å gå for fredag og de to største var bittelitt bedre odds.. og å avbryte er kanskje bare unødvendig for det er ikke sikkert jeg får flere egg neste runde heller.. fikk jo bare ut 3 ved første forsøk også.
Jeg tenker veldig nå. Og tenker at om jeg hadde tatt høyere dose medisiner så kanskje vi hadde fått flere egg og at vi kanskje bør avbryte likevel for å ikke bruke opp et forsøk. Men igjen så tror jeg vel egentlig ikke at det vil hjelpe. Er litt i kjellern nå. Vi har jo bestemt sammen med legen at jeg setter ovitrelle i kveld og har egguttak på fredag..
Føler meg bare tung, tom, motløs og lei akkurat nå. Dét endrer seg nok snart, sånn erfaringsmessig.
Er litt i samme båt. Hadde ujevn vekst og mister nok en i hvert fall, men håper de andre blir klare. Jeg skal ha uttak i morgen.