Off jeg stresser sånn mtp uttak i morgen... greier ikke å snu pessimismen til optimisme.. føler bare mer og mer at de ikke vil finne noen egg i det hele tatt. Og OM de gjør det så må vi ha flaks med enda tre faktorer; at det/de er modne, at det/de befruktes OG at det utvikles en blasto.. Det er liksom litt for mange ting som må klaffe for at jeg ser sannsynligheten i at det går bra. Og om alt det skulle gå bra, og vi får en blasto å sette inn, så er det enda et nytt kapittel med ting som må gå bra for at vi skal nå endemålet/håpet vårt.
Jeg vet at tankene mine har låst seg litt fast i et negativt mønster nå, men logikken min er jo også enig med følelsene om at dette er en longshot så det kjennes vanskelig å snu.
Måtte bare skrive her og få det ut av hodet, i håp om at jeg klarer å snu tankene litt likevel..
Jeg vet at tankene mine har låst seg litt fast i et negativt mønster nå, men logikken min er jo også enig med følelsene om at dette er en longshot så det kjennes vanskelig å snu.
Måtte bare skrive her og få det ut av hodet, i håp om at jeg klarer å snu tankene litt likevel..

Har du prøvd? Jeg har lest om flere som mener det har hjulpet. Særlig med tanke på blodgjennomstrømming. Denne runden skal jeg prøve yoga ved innsett, for å hjelpe kroppen. Vet ikke om det virker, men når man er desperat
Har hatt litt sen eggløsning og spotting ca 1 uke før mens, akupunktur hjalp mot det. Har også hatt nytte av akupunktur i andre sammenhenger. Var til behandling forrige uke og tenkte å booke time igjen før innsett hvis alt går bra i morgen.