*Innsett i oktober*

Da er skumletelefonen tatt, et embryo overlevde opptining og så fint ut. Da blir det innsett senere i dag! :-)

Smertefulle uttak var jo ikke akkurat så oppløftende her da damer.. jeg har tross alt det neste uke
Men gratulerer med 8 og 10 egg ut :)
Er det imorgen dere får tlf da :)?

Smertefulle uttak var jo ikke akkurat så oppløftende her da damer.. jeg har tross alt det neste uke

Er jo ikke like vondt for alle :) det går jo veldig fort. Var ikke så vondt på høyre eggstokk men var verre på venstre :)

Takk :) Det var smertefullt, men det går utrolig fort, og så langt har jeg ikke kjent noe i etterkant, men nå har ikke bedøvelsen gått ut enda da. Det er uansett verdt det, og du kommer til å klare det helt fint :D :D Telefon i morgen, ja!

Hehe.. Uff ja :p gratulerer med flott uttak :) nå er det bare å vente på telefon i morgen ;)

Takk, og lige så :) Ja, det her er veldig spennende! Men hvor lenge fikk du beskjed om å holde deg i ro nå?

Takk :) Det var smertefullt, men det går utrolig fort, og så langt har jeg ikke kjent noe i etterkant, men nå har ikke bedøvelsen gått ut enda da. Det er uansett verdt det, og du kommer til å klare det helt fint :D :D Telefon i morgen, ja!

Takk, og lige så :) Ja, det her er veldig spennende! Men hvor lenge fikk du beskjed om å holde deg i ro nå?

Fikk ikke noe beskjed jeg. Gjorde du?:) Hehe

Fikk ikke noe beskjed jeg. Gjorde du?:) Hehe

Ja, når jeg snakket med sykepleieren før uttaket sa hun at siden det var så mange poser ville hun sykemelde meg til innsett og jeg skulle ikke trene eller løpe og sånt. Men hun sa også at som regel pleier de å si at man skal leve som vanlig, når det ikke er så mange poser..

Ja, når jeg snakket med sykepleieren før uttaket sa hun at siden det var så mange poser ville hun sykemelde meg til innsett og jeg skulle ikke trene eller løpe og sånt. Men hun sa også at som regel pleier de å si at man skal leve som vanlig, når det ikke er så mange poser..

De sa ingenting som jeg husker. Men er jo sykemeldt frem til fredag. Sa vel noe om at jeg skal dra hjem å slappe av eller noe :)

Har migrene i dag :( i natt også. Klarer ikke å få i meg noe mat heller pga kvalmen. Ikke så god snart på rugetiden :(

Så 8 er bra også ? Hehe.. Det var ikke så vondt på høyre eggstokk. Men på den venstre var det helt forferdelig. Legen lot de siste som ikke var veldig store bli igjen tror jeg :p
Ja, det er veldig bra! Gjennomsnittet er jo ca 9, så det er helt topp! Jeg hadde omvendt, vondeste på høyre, ikke så ille på venstre:P nå er det kun 1 som trengs for å komme i mål ;)

Uff.. Nå slår redselen for at ingen blir befruktet for fult.. Gleder meg til sambo kommer fra jobb så
Jeg kan sove så tiden går fort :p

Skjønner så godt hva du mener, sitter og kjenner på de samme tankene selv. Men dette skal gå bra for oss begge!! :) Med 8 og 10 egg ut må de da klare å befrukte hverfall ett :D :p

Back
Topp